مطالب مرتبط:
اعطای تسهیلات اشتغال زایی به متقاضیان مشاغل خانگی در همدان
پرداخت تسهیلات اشتغال زایی به متقاضیان مشاغل خانگی و خرد در کردستان
خبر خوب؛ پرداخت تسهیلات اشتغال زایی به متقاضیان مشاغل خانگی و خرد در کردستان
جزییات اشتغال مشاغل خانگی با افزایش صدور مجوزها
پرداخت 43 میلیارد تومان وام اشتغال زایی در فردیس
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 3 مهر 1403 ساعت 16:102024-09-24اقتصادي

اعطای وام اشتغال زایی به متقاضیان مشاغل خانگی در بوشهر


معاون آموزشی و کارآفرینی جهاددانشگاهی بوشهر از پرداخت تسهیلات اشتغالزایی توسط جهاددانشگاهی به متقاضیان مشاغل خانگی و خرد برای اولین بار در استان خبر داد.

- اعطای وام اشتغال زایی به متقاضیان مشاغل خانگی در بوشهر ایسنا/بوشهر معاون آموزشی و کارآفرینی جهاددانشگاهی بوشهر از پرداخت تسهیلات اشتغالزایی توسط جهاددانشگاهی به متقاضیان مشاغل خانگی و خرد برای اولین بار در استان خبر داد.

عارفه سلیمی در گفت و گو با ایسنا اظهار کرد: با موافقت معاونت سیاست گذاری وزارت اقتصاد و دارایی، معاونت آموزش و کارآفرینی جهاد دانشگاهی امسال برای اولین بار برای استفاده از منابع جزء (3) بند ب تبصره دو قانون بودجه سال 1403 به صورت ملی در لیست وزارت اقتصاد و دارایی قرار گرفت و در این راستا مبلغ 193 میلیارد ریال تسهیلات در اختیار جهاد دانشگاهی استان برای پرداخت به متقاضیان قرار گرفته است.

وی با بیان اینکه این ظرفیت فرصت مناسبی است تا بخش های مختلف اشتغال و آموزش بتوانند از فرصت های ایجاد شده برای توسعه فعالیت ها و خدمات دهی به جامعه جویای کار بهره ببرند، افزود: جهاددانشگاهی آمادگی دارد آموزش ها و نیز مشاوره های لازم برای متقاضیان تسهیلات را در سطح استان ارائه دهد.


برچسب ها: پرداخت تسهیلات اشتغالزایی - جهاددانشگاهی - مشاغل خانگی - متقاضیان - وزارت اقتصاد و دارایی - جهاددانشگاهی بوشهر - تسهیلات اشتغالزایی
آخرین اخبار سرویس:

اعطای وام اشتغال زایی به متقاضیان مشاغل خانگی در بوشهر

اعطای وام اشتغال زایی به متقاضیان مشاغل خانگی در بوشهر