مطالب مرتبط:
مکالمه تلفنی پزشکیان و مکرون درباره برقراری آتش بس در لبنان
آخرین اخبار از جنگ لبنان و اسراییل و آتش بس اسراییل: آخرین تحولات منطقه
السودانی در دیدار عراقچی: به تلاش برای آتش بس در منطقه ادامه می دهیم
برای برقراری آتش بس تلاش می کنیم
ظریف: راهکارهای متفاوت را بررسی می کنیم و نقاط ضعف و قدرت را می گوییم تا سیاست گذار خودش انتخاب کند/ رییس جمهور از ما خواسته اند تا برای استان ها برنامه ریزی خاص داشته باشیم
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 22 مهر 1403 ساعت 19:552024-10-13بين الملل

بررسی راهکارهای برقراری آتش بس در منطقه محور گفت وگوی تلفنی پزشکیان و مکرون


روسای جمهوری اسلامی ایران و فرانسه در گفت وگویی تلفنی راهکارهای برقراری آتش بس میان حزب الله لبنان و رژیم صهیونیستی را مورد بررسی قرار دادند.

- بررسی راهکارهای برقراری آتش بس در منطقه محور گفت وگوی تلفنی پزشکیان و مکرون روسای جمهوری اسلامی ایران و فرانسه در گفت وگویی تلفنی راهکارهای برقراری آتش بس میان حزب الله لبنان و رژیم صهیونیستی را مورد بررسی قرار دادند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، مسعود پزشکیان و امانوئل مکرون روسای جمهوری اسلامی ایران و فرانسه بعد از ظهر امروز یکشنبه، طی تماس تلفنی درباره آخرین وضعیت تحولات منطقه به ویژه تشدید بحران در جنوب لبنان گفت وگو کردند.

روسای جمهور دو کشور در این مکالمه تلفنی همچنین راهکارهای توقف درگیری و برقراری آتش بس میان حزب الله لبنان و رژیم صهیونسیتی را مورد بررسی قرار دادند.

پزشکیان در این مکالمه با تاکید بر اینکه جمهوری اسلامی ایران همواره خواستار منطقه ای امن و به دور از جنگ و ناآرامی بوده و از آتش بس و توقف جنگ و درگیری استقبال کرده است، عنوان کرد: ما حتی در جریان ترور ناجوانمردانه شهید هنیه در تهران توسط رژیم صهیونیستی با وعده آتش بس سران کشورهای غربی و به امید جلوگیری از کشته شدن انسان های مظلوم و بی گناه، مدتی خویشتن داری کردیم، اما این صهیونیست ها با تشدید بمباران و جنایت در غزه و


برچسب ها: جمهوری اسلامی ایران - روسای جمهور - حزب الله لبنان - ایران و فرانسه - جمهوری اسلامی - برقراری - گفت وگو
آخرین اخبار سرویس:

بررسی راهکارهای برقراری آتش بس در منطقه محور گفت وگوی تلفنی پزشکیان و مکرون

بررسی راهکارهای برقراری آتش بس در منطقه محور گفت وگوی تلفنی پزشکیان و مکرون