مطالب مرتبط:
رونمایی از پوستر تیم ملی مقابل قطر+عکس
پوستر جشنواره ملی هنرهای تجسمی «ایثار» رونمایی شد
فراخوان نهمین کنگره ملی شعر و داستان «ایثار» منتشر شد
نهمین کنگره ملی شعر و داستان ایثار فراخوان داد
نهمین کنگره ملی شعر و داستان ایثار فراخوان داد
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 24 مهر 1403 ساعت 22:102024-10-15فرهنگي

پوستر هفدهمین کنگره ملی شعر «در کوچه آفتاب» رونمایی شد


پوستر هفدهمین کنگره ملی شعر در کوچه آفتاب با حضور مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی، فرماندار گتوند و جمعی از اهالی شعر و ادب خوزستان رونمایی شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، حمید بهداروندی ظهر امروز سه شنبه در آیین رونمایی از پوستر هفدهمین کنگره ملی شعر در کوچه آفتاب که در سالن جلسات اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خوزستان برگزار شد، اظهار کرد: بیش از هشت سال گذشته کنگره مذکور به صورت یک محفل استانی و با حضور شعرای خوزستان برگزار می شد، با مکاتبه و پیگیری که انجام دادیم برنامه به صورت ملی مصوب شد اما متأسفانه آن طور که باید و شاید مورد حمایت قرار نگرفت.

وی افزود: اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خوزستان درخواست ما مبنی بر ملی شدن همایش را پذیرفت، پس از آن به جشنواره ملی تبدیل شد و شکل رقابتی گرفت.

رییس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان گتوند بیان کرد: امسال همه علی الخصوص مدیرکل فرهنگ و ارشاد و فرماندار شهرستان به برگزاری هرچه با شکوه تر برنامه دغدغه دارند زیر قیصر امین پور به گردن همه ما و حتی به گردن حوزه فرهنگ و هنر کشور حق دارد.

دبیر هفدهمین کنگره ملی شعر در کوچه آفتاب گفت: رهبر معظم انقلاب در خصوص قیصر تفقد داشته و صبحت داشته اند لذا باید برنامه ای درخور شأن این شاعر برگزار شود.


برچسب ها: فرهنگ و ارشاد اسلامی - فرهنگ و ارشاد - ارشاد اسلامی - اداره کل فرهنگ و ارشاد - خوزستان - کنگره ملی - اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی
آخرین اخبار سرویس:

پوستر هفدهمین کنگره ملی شعر «در کوچه آفتاب» رونمایی شد

پوستر هفدهمین کنگره ملی شعر «در کوچه آفتاب» رونمایی شد