مطالب مرتبط:
واکنش ایران به خبرسازی ساخته و پرداخته رژیم صهیونیستی
امام جمعه قم: ایران با رویکرد جامع و هوشمندانه در حال تغییر معادلات است؛ هر روز در حال انتقام از مظالم رژیم صهیونیستی است
رییس سازمان حفاظت اطلاعات سپاه: اخیرا تعرضی به مواضع ایران در سوریه نشده است/ رژیم اشغالگر از گشوده شدن عرصه نبرد در کرانه باختری به شدت وحشت داشت/ همه می دانند پاسخ به غلطی که رژیم صهیونیستی در تهران کرد محفوظ است
مجروح شدن سفیر ایران در لبنان بر اثر حمله گسترده رژیم صهیونیستی
اعزام تیم های امدادی و درمانی از ایران به لبنان درپی اقدامات تروریستی رژیم صهیونیستی
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 3 مهر 1403 ساعت 19:452024-09-24بين الملل

درستیِ سخنان رهبر ایران درباره پایان رژیم صهیونیستی


بررسی سخنان مقام معظم رهبری در خصوص پایان عمر رژیم صهیونیستی و حمایت محور مقاومت از حزب الله لبنان از محورهای مورد توجه روزنامه های مطرح جهان عرب است.

- بررسی سخنان مقام معظم رهبری در خصوص پایان عمر رژیم صهیونیستی و حمایت محور مقاومت از حزب الله لبنان از محورهای مورد توجه روزنامه های مطرح جهان عرب است.

گروه بین الملل : در حالی که رژیم صهیونیستی هر روز با تجاوز به یک منطقه و ویران کردن مناطق مسکونی در نوار غزه یا لبنان سعی در سرپوش گذاشتن بر شکست های خود در منطقه دارد هر روز به تعداد صهیونیست هایی که اراضی اشغالی را ترک می کنند اضافه می شود و این همان شکست بزرگ است.

روزنامه القدس العربی در گزارشی نوشت: رهبر معظم انقلاب اسلامی ایران در یکی از سخنرانی های خود تاکید کرد که مهاجرت معکوس، پایان رژیم صهیونیستی خواهد بود.

سخنان ایشان درست است به ویژه آنکه استفاده از قدرت نظامی پی در پی باعث شده صهیونیست ها همواره احساس تهدید کرده و اقدام به مهاجرت معکوس و ترک منطقه کنند بدون آنکه ایران وارد جنگ مستقیم با آنها شود.

رژیم صهیونیستی از سال 1948 برای تشویق یهودیان به مهاجرت به اراضی اشغالی و امن نشان دادن این منطقه به شدت تلاش می کند که ایجاد به اصطلاح ارتش شکست ناپذیر! یکی از نمودهای آن است.


برچسب ها: رژیم صهیونیستی - صهیونیست - صهیونیستی - پایان رژیم صهیونیستی - مقام معظم رهبری - حزب الله لبنان - رهبر معظم انقلاب اسلامی
آخرین اخبار سرویس:

درستیِ سخنان رهبر ایران درباره پایان رژیم صهیونیستی

درستیِ سخنان رهبر ایران درباره پایان رژیم صهیونیستی