مطالب مرتبط:
دانشگاه علمی کاربردی زنجان، اشتغالزایی و مهارت آموزی را پیگیری می کند
مهارت محوری از ویژگی های اصلی آموزش های علمی - کاربردی است
پورمحمدی: امسال مبلغی برای اشتغال زایی تخصیص داده نشده است
میزان اثربخشی تسهیلات اشتغال زایی اعطا شده با ابهام فراوانی مواجه است
میزان اثربخشی تسهیلات اشتغال زایی اعطا شده با ابهام فراوانی مواجه است
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 17 مهر 1403 ساعت 15:252024-10-08دانش

اشتغال زایی و مهارت آموزی اولویت دانشگاه علمی کاربردی است


رییس دانشگاه جامع علمی کاربردی استان زنجان گفت: اشتغال زایی و مهارت آموزی دو اولویت اصلی و مهم این دانشگاه به شمار می رود.

- اشتغال زایی و مهارت آموزی اولویت دانشگاه علمی کاربردی است زنجان-رییس دانشگاه جامع علمی کاربردی استان زنجان گفت: اشتغال زایی و مهارت آموزی دو اولویت اصلی و مهم این دانشگاه به شمار می رود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، میرنریمان یوزباشی بعد از ظهر سه شنبه در نشست خبری با تاکید بر اینکه یکی از رویکردها و اولویت های اصلی این دانشگاه، مربوط به اشتغال زایی و مهارت آموزی است، افزود: یکی از موضوعات مهمی که این دانشگاه پیگیری می کند، توجه به این دو رویکرد در محیط کار است.

وی با یادآوری اینکه در حال حاضر این دانشگاه با 35 عنوان رشته و 48 کد رشته محل به فعالیت خود در چهار مرکز آموزشی پرداخته و 2782 نفر نیز در این چهار مرکز مشغول به تحصیل هستند، اظهار کرد: خوشبختانه با رایزنی های صورت گرفته، مقرر شد بهمن ماه امسال شاهد راه اندازی پنجمین مرکز در استان باشیم.

یوزباشی با اشاره به اینکه هم اکنون مراکز آموزشی علمی کاربردی خانه کارگر، هلال احمر، یک واحد تولیدی در خرمدره و نیروی انتظامی جزو چهار مرکز آموزشی علمی کاربردی در استان به شمار می رود، ادامه داد: یکی دیگر از رویکردهای این دانشگاه، نیازسنجی و نیازآفرینی است که در این ر


برچسب ها: دانشگاه - مهارت آموزی - اشتغال زایی - دانشگاه جامع علمی کاربردی - علمی کاربردی - دانشگاه علمی کاربردی - اولویت
آخرین اخبار سرویس:

اشتغال زایی و مهارت آموزی اولویت دانشگاه علمی کاربردی است

اشتغال زایی و مهارت آموزی اولویت دانشگاه علمی کاربردی است