موضوعات داغ: - حقوق بازنشستگان - همسان سازي حقوق بازنشستگان - همسان سازي حقوق - تامين اجتماعي - بازنشستگان تامين اجتماعي - جمهوري اسلامي - روزنامه جمهوري اسلامي - سازمان برنامه و بودجه - الناز شاكردوست - سيدحسن خميني - برادر ناتني باراك اوباما - دربار پهلوي - سخنگوي سازمان اورژانس كشور - دشتغران - مسابقات انتخابي المپيك - ويليام اورمان بيمن - بازارچه مرزي باشماق مريوان - روز درختكاري - كنكور ارشد و دكتري - اسلحه گرم - علي پاكدامن - سه قنات - سيد مصطفي ميرسليم

مطالب مرتبط:
جبهه مقاومت، خط مقدم ایران اسلامی است
عضو جامعه مدرسین: پس از وعده صادق 2 برخی فرماندهان اصرار داشتند رهبری به نماز جمعه نروند/ برای مجروحان لبنانی بستری در ایران امکانات خوبی مهیا شد
عملیات وعده صادق گوشه ای از پاسخ کوبنده ایران بود
تقویت جبهه مقاومت از اولویت های نظام جمهوری اسلامی ایران است
وعده مقام معظم رهبری در جمعه نصر پیروزی نهایی جبهه مقاومت بود
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 20 مهر 1403 ساعت 10:252024-10-11سياسي

وعده صادق نشانه عدم امکان تفرقه افکنی بین ایران و جبهه مقاومت است


عملیات وعده صادق 2 نشان داد که تفرقه اندازی بین جمهوری اسلامی ایران و جبهه مقاومت کارساز نیست و این دو در یک جبهه هستند.

- قم- رییس دفتر حزب الله در قم گفت: عملیات وعده صادق 2 نشان داد که تفرقه اندازی بین جمهوری اسلامی ایران و جبهه مقاومت کارساز نیست و این دو در یک جبهه هستند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، حجت الاسلام معین دقیق پیش از ظهر جمعه در دیدار با قائم مقام رییس دانشگاه ادیان و مذاهب اظهار کرد: شهید راه قدس سید حسن نصرالله یک شخصیت جهانی برای کل مظلومان و مستضعفان بود و ما و دوستان ایرانی مان از یکدیگر جدا نبوده و در یک جبهه هستیم.

رییس دفتر حزب الله لبنان در قم بیان کرد: جبهه مقاومت در لبنان به ملت ایرانی و لبنانی به عنوان دو ملت جدا نگاه نمی کند و دشمنان در این چند ماه اخیر به دنبال ایجاد تفرقه بین جمهوری اسلامی ایران و محور مقاومت بودند، اما عملیات وعده صادق 2 نشان داد که این تفرقه اندازی ها کارساز نیست.

حجت الاسلام دقیق تصریح کرد: عملیات وعده صادق 2 تمام نقشه های دشمنان را خنثی کرد و هر عملیاتی که از سوی مقاومت انجام می شود و پرتاپ موشک ها به سمت سرزمین های اشغالی به نام جمهوری اسلامی ایران ختم می شود.

رییس دفتر حزب الله در قم اضافه کرد: توقف حمایت های جمهوری اسلامی از جبهه مقاومت امکان پذیر نیست و سزاوار است که ما این موضوع ر


برچسب ها: جمهوری اسلامی ایران - جبهه مقاومت - جمهوری اسلامی - مقاومت - ایران - جبهه - تفرقه
آخرین اخبار سرویس:

وعده صادق نشانه عدم امکان تفرقه افکنی بین ایران و جبهه مقاومت است

وعده صادق نشانه عدم امکان تفرقه افکنی بین ایران و جبهه مقاومت است