مطالب مرتبط:
استاندار آذربایجان غربی:گشایش بازارچه های مرزی چیلی و شیخ سلو در دستور کار است
بازارچه مشترک مرزی بین ایران و ترکیه ایجاد می شود
تونل حیران بازگشایی شد
بازدید نماینده مردم حوزه جنوب ایلام از روستاهای مرزی دهلران
104 هزار کلاس در کشور برچسب فرسوده خورده اند/ در کمتر از دو هفته پس از بازگشایی مدارس سقف دو کلاس درس فرو ریخت/ در اولین روز بازگشایی مدارس ریزش سقف کلاس هنرستانی در آذربایجان غربی خبر ساز شد!
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 13 مهر 1403 ساعت 12:202024-10-04اقتصادي

بازگشایی بازارچه مرزی کوزه رش و گلینجک تسریع یابد


مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای آذربایجان غربی گفت: موضوع شروع به کار مرز کوزه رش و گلینجک و تعیین دقیق دروازه مرزی در ارومیه تسریع یابد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، ایرج دست نشان پیش از ظهر جمعه در کمیته تخصصی حمل و نقل و ترانزیت هفتمین نشست همکاری های مشترک آذربایجان غربی و استان های هم مرز ترکیه به عنوان رییس کمیته فوق، افزود: برای افزایش تبادلات تجاری لازم است، موضوع شروع بکار مرز کوزه رش و گلینجک و تعیین دقیق دروازه مرزی در ارومیه تسریع یابد.

وی ضمن تاکید به تخلیه سریع کامیون های ایرانی حامل بار از بنادر افزود: توسعه مستحدثات و فضای موجود و ایجاد امکانات رفاهی برای رانندگان و مسافرین در گذرگاه های همجوار ترکیه باید مورد توجه قرار گیرد.

دست نشان اظهار کرد: بمنظور تسهیل و تسریع در تردد جاده ای پیشنهاد شد تصاویر آشکار سازی گمرکات 2کشور ایران و ترکیه به اشتراک گذاشته شود و نسخه هرکدام از طرفین مورد تایید طرف مقابل قرار گیرد.

مدیر کل راهداری و حمل ونقل جاده ای آذربایجان غربی یاد آور شد: در راستای تکریم ارباب رجوع و مترددین درخواست می شود که غرفه امانات در گذرگاه های ترکیه هماهنگ با ساعت کاری و 24 ساعته فعال باشند و سیم کارت ترکیه با اعتبار حداقل یکساله در اختیار رانندگان ایرانی قرار گیرد.


برچسب ها: آذربایجان غربی - سریع - مرز کوزه رش - تسریع - کوزه رش - آذربایجان - حمل و نقل
آخرین اخبار سرویس:

بازگشایی بازارچه مرزی کوزه رش و گلینجک تسریع یابد

بازگشایی بازارچه مرزی کوزه رش و گلینجک تسریع یابد