مطالب مرتبط:
خط و نشان برای اسراییل: سامانه آمریکایی تاد را هدف قرار می دهیم /توانایی ساخت سلاح هسته ای را داریم/اسراییل نمی تواند به تنهایی وارد جنگ با ایران شود
نماینده مجلس: حضرت آقا قبلا فتوا داده بودند که ساخت سلاح هسته ای غلط است، اما در علم فقه، اگر شرایط ثانویه تغییر کند، فتوای مربوطه نیز می تواند تغییر کند
نخستین تصویر از سامانه پدافندی آمریکایی «تاد»
واکنش وزیر دفاع به تحویل سامانه تاد به اسراییل: هیچکدام از تهدیدات رژیم صهیونیستی جدید نیست
واکنش وزیر دفاع به استقرار سامانه تاد در اسراییل
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 26 مهر 1403 ساعت 09:102024-10-17سياسي

هشدار نماینده مجلس به اسراییل: سامانه آمریکایی تاد را هدف قرار می دهیم / توانایی ساخت سلاح هسته ای را داریم


احمدی ، عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس در ادامه خاطرنشان کرد: ما حتما توانایی ضربه زدن به سامانه جدید که آمریکایی ها در اسراییل نصب کرده اند خواهیم داشت.

- هشدار نماینده مجلس به اسراییل: سامانه آمریکایی تاد را هدف قرار می دهیم / توانایی ساخت سلاح هسته ای را داریم احمدی ، عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس در ادامه خاطرنشان کرد: ما حتما توانایی ضربه زدن به سامانه جدید که آمریکایی ها در اسراییل نصب کرده اند خواهیم داشت.

اگر رژیم صهیونیستی در پاسخ به عملیات موشکی علیه ما اقدامی انجام دهد؛ مسلما سامانه پدافندی آمریکا یکی از اهداف خواهد بود.

وحید احمدی، عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس گفت: ما حتما توانایی ضربه زدن به سامانه جدید که آمریکایی ها در اسراییل نصب کرده اند خواهیم داشت.

  به گزارش سایت قطره و به نقل ازدیده بان ایران، وحید احمدی، عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس، درباره احتمال پاسخ اسراییل به حمله موشکی ایران اظهارداشت: رژیم صهیونیستی هم می داند که از عملیات وعده صادق 2 چه آسیبی دیده است و هم توانمندی های ما را می شناسد و قدرت ابتکار جمهوری اسلامی ایران برای این رژیم ملموس و مشخص است.

بسیاری از تحلیلگران وابسته به صهیونیست ها نیز در اقصی نقاط جهان اعلام کرده اند که رژیم صهیونیستی نمی تواند به تنهایی به جنگ با ایران برود.


برچسب ها: عضو کمیسیون امنیت - کمیسیون امنیت ملی مجلس - کمیسیون امنیت - کمیسیون امنیت ملی - آمریکایی - آمریکا - سامانه
آخرین اخبار سرویس:

هشدار نماینده مجلس به اسراییل: سامانه آمریکایی تاد را هدف قرار می دهیم / توانایی ساخت سلاح هسته ای را داریم

هشدار نماینده مجلس به اسراییل: سامانه آمریکایی تاد را هدف قرار می دهیم / توانایی ساخت سلاح هسته ای را داریم