مطالب مرتبط:
پیش بینی کسری 24 هزار مگاواتی در سال آینده/ وورد جزیره ای دولت در رفع مشکل ناترازی
آیت الله اختری: در چند روز آینده ثبت نام برای اعزام نیروها به لبنان آغاز می شود | با ثبت نام مردم، مسئولان قطعاً اجازه اعزام نیرو به لبنان و جولان را می دهند | می توانیم مانند سال 60 برای جنگ با اسراییل به لبنان نیرو اعزام کنیم
30 سال آینده بحران سالمندی جمعیت در ایران
آبفا: شبکه فاضلاب کرمان درصورت مجوز شهرداری 2 سال آینده وارد مدار می شود
رفع کمبود آب باغات شیراز تا سال آینده
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 7 مهر 1403 ساعت 18:402024-09-28اقتصادي

احتمالا سال آینده 24 هزار مگاوات کسری برق داشته باشیم


در نشست کمیسیون انرژی اتاق بازرگانی و انجمن انرژی های تجدیدپذیر ایران که با هدف ارائه راهکارها به دولت برای خروج از ناترازی صنعت برق بود، رییس کمیسیون انرژی پیش بینی کرد که برای سال آینده با 24 هزار مگاوات کسری برق روبرو باشیم.

- در نشست کمیسیون انرژی اتاق بازرگانی و انجمن انرژی های تجدیدپذیر ایران که با هدف ارائه راهکارها به دولت برای خروج از ناترازی صنعت برق بود، رییس کمیسیون انرژی پیش بینی کرد که برای سال آینده با 24 هزار مگاوات کسری برق روبرو باشیم.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، آرش نجفی در نشست خبری کمیسیون انرژی اتاق ایران و انجمن انرژی های تجدیدپذیر ایران که صبح امروز (شنبه) در محل اتاق بازرگانی ایران برگزار شد، اظهار کرد: پیش بینی می شود برای سال آینده 24 هزار مگاوات کسری برق داشته باشیم؛ این درحالیست که در یک نیروگاه 17 میلیارد دلار سوخت مایع مصرف می شود، یعنی ما در تابستان و زمستان مشکل سوخت داریم.

ناترازی برق هم که معضلی پابرجاست.

رییس کمیسیون انرژی اتاق بازرگانی ایران با بیان اینکه 60 تا 70 روز صنایع پتروشیمی و صنایع فولادی را از گاز محروم می کنند تا گاز منازل و گاز مصرفی حرارتی تأمین شود، گفت: بایستی ببینیم در دنیا چه کرده اند؟ ما دومین کشور گازخیز دنیا هستیم و از همه جهت مزیت داریم و این وضعیت مشخصاً به جز سو مدیریت و عدم دقت


برچسب ها: کمیسیون انرژی - انرژی های تجدیدپذیر - انرژی - اتاق بازرگانی - کمیسیون - سال آینده - ایران
آخرین اخبار سرویس:

احتمالا سال آینده 24 هزار مگاوات کسری برق داشته باشیم

احتمالا سال آینده 24 هزار مگاوات کسری برق داشته باشیم