مطالب مرتبط:
تخلف در عرضه بنزین ممنوع است | شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی اعلام کرد!
انبار 30 میلیاردی لوازم برقی قاچاق در بندرعباس کشف شد
کشف بیش از 1500 میلیارد ریال کالای قاچاق در چهارمحال و بختیاری
استمرار نظارت ها تا انهدام کامل بازار سیاه شیرخشک/کشف شیرخشک های قاچاق در سراوان
فرمانده انتظامی چهارمحال و بختیاری: یک هزار و 570 میلیارد ریال کالای قاچاق کشف شد
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 18 مهر 1403 ساعت 10:152024-10-09اقتصادي

بیش از یک میلیون لیتر فرآورده های نفتی قاچاق در یزد کشف شد


یک میلیون و 551 هزار لیتر به ارزش حدودا سه میلیارد و 900 میلیون تومان نفت و فرآورده های نفتی در شش ماهه نخست امسال در استان یزد کشف شد.

- بیش از یک میلیون لیتر فرآورده های نفتی قاچاق در یزد کشف شد یزد - یک میلیون و 551 هزار لیتر به ارزش حدودا سه میلیارد و 900 میلیون تومان نفت و فرآورده های نفتی در شش ماهه نخست امسال در استان یزد کشف شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، دبیر کمیسیون مبارزه با قاچاق کالا و ارز استان یزدبه خبرنگاران گفت: در چهارمین جلسه کمیسیون مبارزه با قاچاق کالا و ارز استان یزد، آمار کشفیات نیروی انتظامی استان در شش ماه ابتدای امسال مورد بررسی قرار گرفت که بر همین اساس شاهد کشف یک میلیون و 551 هزار لیتر به ارزش تقریبی سه میلیارد و 900 میلیون تومان نفت و فراورده های نفتی در این مدت بودیم.

ابوالفضل خوشنویس افزود: همچنین حدود 35 دستگاه وسیله نقلیه به ارزش بیش از 18 میلیارد تومان، لوازم خانگی حدوداً 9 میلیارد و 444 میلیون تومان، در بحث پوشاک پیش از شش میلیارد تومان و لوازم آرایشی و بهداشتی حدود چهار میلیارد تومان کالاهای قاچاقی بودند که در این مدت کشف شده اند که نسبت به مدت مشابه سال قبل افزایش قابل توجهی داشته است.

خوشنویس به مجهز شدن تراکتورهای کشاورزی به دستگاه هوشمند سوخت (GPS) اشاره کرد و ادامه داد: تخصیص سوخت برای تراکتورها بر اسا


برچسب ها: فرآورده های نفتی - میلیون - کمیسیون مبارزه با قاچاق - مبارزه با قاچاق کالا - استان یزد - قاچاق کالا و ارز - فرآورده
آخرین اخبار سرویس:

بیش از یک میلیون لیتر فرآورده های نفتی قاچاق در یزد کشف شد

بیش از یک میلیون لیتر فرآورده های نفتی قاچاق در یزد کشف شد