مطالب مرتبط:
دبیرکل مجمع تقریب مذاهب اسلامی: روح امام هنوز در انقلاب ما اثرگذار است/ پزشکیان را ذخیره انقلاب می دانستیم و می دانیم/ امید در حال بازگشت است/ بعد از شهادت شهید رییسی چه کسی فکر می کرد یک آدم رد صلاحیت شده در انتخابات مجلس، رییس جمهور ما شود؟!
واکنش سپاه به ادعای شهادت اعضایش در ماجرای پیجرها
واکنش سپاه به ادعای شهادت اعضایش در ماجرای پیجرها
ماجرای وساطت آیت الله شهید رییسی برای عفو یکی از اعضای سازمان منافقین
ماجرای پادرمیانی شهید رییسی برای عفو یکی از اعضای سازمان منافقین+ فیلم
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 2 مهر 1403 ساعت 13:552024-09-23سياسي

ماجرای پیجرها هیچ ارتباطی با موضوع شهادت «شهید رییسی» ندارد


سخنگوی کمیسیون امنیت ملی مجلس با اشاره به جلسه امروز این کمیسیون درباره حادثه تروریستی لبنان، گفت: ماجرای پیجرها هیچ ارتباطی با موضوع شهادت شهید رییسی و همراهانش نداشته است.

- ماجرای پیجرها هیچ ارتباطی با موضوع شهادت شهید رییسی ندارد سخنگوی کمیسیون امنیت ملی مجلس با اشاره به جلسه امروز این کمیسیون درباره حادثه تروریستی لبنان، گفت: ماجرای پیجرها هیچ ارتباطی با موضوع شهادت شهید رییسی و همراهانش نداشته است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، ابراهیم رضایی در تشریح جلسه فوق العاده صبح امروز (دوشنبه 2 مهر ماه) کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی، گفت: در این جلسه ابعاد فنی حادثه تروریستی لبنان و انفجار پیجرها در لبنان با حضور وزیر ارتباطات و تعدادی از معاونان وی، دستیار وزیر امورخارجه و مدیرکل غرب آسیا و شمال آفریقا و کارشناسان و نمایندگانی از مرکز پژوهش های مجلس و با حضور اکثریت اعضای کمیسیون امنیت ملی مجلس مورد بررسی قرار گرفت.

وی ادامه داد: در این جلسه، ابعاد و موارد مختلف و متنوع عملیات تروریستی اخیر در لبنان و انفجار پیجرها مورد بررسی و مداقه قرار گرفت.

وزیر ارتباطات توضیحاتی در این زمینه و همین طور درباره پیشگیری از حوادث مشابه در کشور داد و گفت که عملیات اخیر در لبنان حاصل آلودگی صنعتی بوده و یک عملیات ترکیبی


برچسب ها: کمیسیون امنیت ملی - سخنگوی کمیسیون امنیت ملی - کمیسیون امنیت ملی مجلس - حادثه تروریستی - سخنگوی کمیسیون امنیت - کمیسیون امنیت - کمیسیون
آخرین اخبار سرویس:

ماجرای پیجرها هیچ ارتباطی با موضوع شهادت «شهید رییسی» ندارد

ماجرای پیجرها هیچ ارتباطی با موضوع شهادت «شهید رییسی» ندارد