مطالب مرتبط:
یمن 7 اکتبر را تعطیل رسمی اعلام کرد
7 اکتبر در یمن تعطیل رسمی اعلام شد
در پیامی به مناسبت سالگرد هفتم اکتبر؛ حماس از مردم آزاده خواست در نبرد طوفان الاقصی شرکت کنند
خبر فوری؛ مدارس کشور فردا 16 مهر 1403 تعطیل شد؟
ادارات کشور فردا 16 مهر 1403 تعطیل شد؟
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 16 مهر 1403 ساعت 12:302024-10-07سياسي

تعطیل رسمی در این کشور به مناسبت 7 اکتبر


به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک به نقل از ایسنا، کمیته عالی تشریفات یمن اعلام کرد که امروز (دوشنبه) به عنوان سالروز طوفان الاقصی و حوادث هفتم اکتبر، در این کشور تعطیل رسمی است.

بنا بر این گزارش؛ این کمیته اعلام کرد که مراسم ها و راهپیمایی های بزرگی در صنعا و مناطق دیگر یمن برگزار می شود و این مراسم ها تا 14 اکتبر که شصت و یکمین سالروز انقلاب 14 اکتبر یمن است، ادامه خواهد داشت.

کمیته عالی تشریفات یمن همچنین اعلام کرد که به مناسبت فرا رسیدن سالروز عملیات طوفان الاقصی از عصر امروز کمپین های گسترده ای در شبکه های اجتماعی راه اندازی می شود.

یمن در حمایت از غزه با آغاز حملات خود در 31 اکتبر 2023 و انجام ده ها عملیات پس از آن، تلاش های آمریکا و انگلیس را برای شکستن محاصره تحمیل شده بر رژیم صهیونیستی در سراسر دریای سرخ ناکام گذاشته و این عملیات حتی از ناکام گذاشتن این تلاش ها فراتر رفته و صنعا در پی حماقت ائتلاف آمریکایی با انجام حملات به مناطق مختلف یمن، اهداف خود را گسترش داده و حالا کشتی های آمریکایی و انگلیسی را نیز شامل شود.

کارشناسان در این باره معتقدند که عملیات بی سابقه ارتش یمن علاوه بر اینکه مانع از تلاش های آمریکا و انگلیس برای شکستن محاصره دریایی رژیم صهیونیستی شد، توان نظامی را نشان داد که واشنگتن از آن بی اطلاع بود و در واقع معادلات آن ر


برچسب ها: اکتبر - سالروز - عملیات - اعلام - کمیته - شبکه های اجتماعی - تشریفات
آخرین اخبار سرویس:

تعطیل رسمی در این کشور به مناسبت 7 اکتبر

تعطیل رسمی در این کشور به مناسبت 7 اکتبر