مطالب مرتبط:
تفاوت بلوک لیکا و هبلکس
تفاوت بلوک لیکا و هبلکس
تفاوت بلوک لیکا و هبلکس
تفاوت بلوک لیکا و هبلکس
پرتاب بلوک انتقال مداری سامان 2 و ماهواره های کوثر، ظفر 2 و طلوع 3
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 14 مهر 1403 ساعت 17:302024-10-05اقتصادي

همه چیز درباره تیرچه بلوک


تیرچه بلوک یکی از رایج ترین روش های ساخت سقف در ساختمان ها است که به دلیل سرعت اجرا، سبک سازی و اقتصادی بودن بسیار مورد توجه قرار گرفته است.

- تیرچه بلوک یکی از رایج ترین روش های ساخت سقف در ساختمان ها است که به دلیل سرعت اجرا، سبک سازی و اقتصادی بودن بسیار مورد توجه قرار گرفته است.

این سیستم از ترکیب دو عنصر اصلی تیرچه و بلوک تشکیل می شود.

تیرچه بلوک چیست؟ تیرچه بلوک یکی از سیستم های سقف سازی پرکاربرد در صنعت آهن و ساخت ساختمان ها به شمار می آید که به دلیل سرعت اجرا، سبک بودن، و مقرون به صرفه بودن، مورد توجه مهندسین و سازندگان قرار گرفته است.

این سیستم به عنوان یک راهکار موثر در کاهش زمان و هزینه های ساخت و ساز شناخته می شود و به طور گسترده در پروژه های مختلف ساختمانی به کار می رود.

انواع تیرچه بلوک در ساختمان سازی تیرچه بتنی این نوع تیرچه یکی از پرکاربردترین انواع در ایران است که با استفاده از قالب های فلزی (موقت) یا سفالی (دائمی) ساخته می شود.

تیرچه بتنی از بتن و میلگرد های فولادی از پیش ساخته تولید می شود و میلگردها باید به خرپایی با مقاومت ایستایی بالا متصل شوند.

در صورتی که سقف ها بدون استفاده از فولاد ساخته شوند، استحکام و مقاومت آن ها به شدت کاهش یافته و تنها بار مرده سقف یا دال را افزایش می دهند.


برچسب ها: تیرچه بلوک - ساخت - ساختمان - بلوک - اقتصادی بودن - یکی از - هزینه های ساخت و ساز
آخرین اخبار سرویس:

همه چیز درباره تیرچه بلوک

همه چیز درباره تیرچه بلوک