مطالب مرتبط:
رونمایی از تویوتا کمری 2025 در ایران + عکس
وزش باد پدیده غالب روزهای آتی یزد
رونمایی از تویوتا کمری 2025 در ایران + عکس
ویدئو | شاهکار بنیامین فرجی پدیده 14 ساله ایرانی برابر نفر اول تنیس روی میز جهان از چین
5 روند دوستیابی برای سال 2025
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 17 مهر 1403 ساعت 13:352024-10-08فرهنگي

«بروتالیست» پدیده اسکار 2025 می شود؟


فیلم «بروتالیست» به عنوان یکی از شانس های اصلی جوایز اسکار شناخته می شود، جایی که آدرین برودی می تواند با کسب دومین جایزه اسکار نام خود را در تاریخ جوایز اسکار ماندگار کند.

- فیلم بروتالیست به عنوان یکی از شانس های اصلی جوایز اسکار شناخته می شود، جایی که آدرین برودی می تواند با کسب دومین جایزه اسکار نام خود را در تاریخ جوایز اسکار ماندگار کند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، با گرم تر شدن فضای رقابت اسکار، هالیوود خود را برای یک فصل جوایز فشرده آماده می کند و فیلم بورتالیست پس از نمایش های موفقیت آمیز در جشنواره های ونیز، تورنتو و نیویورک، حالا به عنوان یکی از رقبای جدی برای کسب جوایز آکادمی امسال شناخته شده است.

این فیلم به کارگردانی بردی کورت و با بازی آدریَن برودی در نقشی تحول آفرین به عنوان یک معمار یهودی متولد مجارستان که از هولوکاست جان سالم به در می برد و به ایالات متحده می رود، در مقابل جمعی از چهره های تاثیرگذار سینما و روزنامه نگاران و برندگان اسکار در سالن انجمن تبلیغات سینمای آمریکا به نمایش گذاشته شد.

پس از نمایش، بردی کورت کارگردان فیلم و نویسنده مشترک آن مونا فاستوولد، در یک جلسه پرسش و پاسخ شرکت کردند و درباره تلاش هفت ساله برای به سرانجام رساندن این پروژه صحبت کردند.


برچسب ها: جوایز اسکار - اسکار - جوایز - جایزه اسکار - یکی از - فیلم - ماندگار
آخرین اخبار سرویس:

«بروتالیست» پدیده اسکار 2025 می شود؟

«بروتالیست» پدیده اسکار 2025 می شود؟