مطالب مرتبط:
واکنش قاضی زاده هاشمی به شکست اسراییل در حمله به ایران + ویدئو | اگر اسراییل دست به چنین حماقتی نمی زد ...
واکنش عجیب نخست وزیر انگلیس به حمله اسراییل به ایران
اولین واکنش سکه به حمله اسراییل به ایران
فیلم/ واکنش ژیلا صادقی به حمله اسراییل به ایران
واکنش ایران به حمله دیشب اسراییل چیست؟ | تندرو ها شروع کردند؛ باید پاسخ بدهیم!
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 5 آبان 1403 ساعت 22:102024-10-26بين الملل

واکنش کامالا هریس به حمله اسراییل به ایران


کامالا هریس معاون رییس جمهور آمریکا روز شنبه به وقت محلی در جمع خبرنگاران ادعا کرد که در میان سران منطقه این اجماع وجود دارد که پس از واکنش اسراییل، - تشدید تنش ایجاد نشود و نظر ایالات متحده آمریکا نیز همین است.

 کامالا هریس معاون رییس جمهور آمریکا و نامزد دموکرات ها برای انتخابات پیش رو در واکنش به حمله رژیم صهیونیستی به ایران بار دیگر با حمایت واشنگتن از این رژیم ادعا کرد: مصمم هستیم که باید شاهد کاهش تنش در منطقه باشیم.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایرنا، کامالا هریس معاون رییس جمهور آمریکا روز شنبه به وقت محلی در جمع خبرنگاران ادعا کرد که در میان سران منطقه این اجماع وجود دارد که پس از واکنش اسراییل، تشدید تنش ایجاد نشود و نظر ایالات متحده آمریکا نیز همین است.

هریس درباره حملات اسراییل به ایران بار دیگر با حمایت همه جانبه واشنگن از این رژیم گفت: ما همچنان بر اهمیت حمایت از حق اسراییل برای دفاع از خود را تاکید می کنیم و همچنین بسیار مصمم هستیم که باید شاهد کاهش تنش در منطقه باشیم.

او با تکرار ادعاهای ضد ایرانی واشنگتن مدعی شد: ایران باید از اقدامات تهدید کننده منطقه، دست بردارد و ما همیشه از اسراییل در برابر هرگونه حمله ای از سوی ایران دفاع خواهیم کرد.


برچسب ها: معاون رییس جمهور آمریکا - رییس جمهور آمریکا - معاون رییس جمهور - کامالا هریس - ایالات متحده آمریکا - اسراییل - آمریکا
آخرین اخبار سرویس:

واکنش کامالا هریس به حمله اسراییل به ایران

واکنش کامالا هریس به حمله اسراییل به ایران