شعار دولت، خدمت، نظارت، رضایت و مشارکت استمسئول مرکز ملی مدیریت ارتباط با مشتریان شرکت مهندسی آب و فاضلاب کشور گفت: شعار دولت، خدمت، نظارت، رضایت و مشارکت مردمی سرلوحه اقدامات دفاتر شرکت های آب و فاضلاب در سراسر کشور است و کلیه سیاست ها، - مسئول مرکز ملی مدیریت ارتباط با مشتریان شرکت های آبفا کشور: شعار دولت، خدمت، نظارت، رضایت و مشارکت است ایسنا/کرمان مسئول مرکز ملی مدیریت ارتباط با مشتریان شرکت مهندسی آب و فاضلاب کشور گفت: شعار دولت، خدمت، نظارت، رضایت و مشارکت مردمی سرلوحه اقدامات دفاتر شرکت های آب و فاضلاب در سراسر کشور است و کلیه سیاست ها، اقدامات و تلاش شرکت ها را در خدمت رسانی به نمایش می گذارد. مهدی سوری، دهم آبان ماه در جمع خبرنگاران مشارکت حداکثری مردمی را موجب تبلور نقش آفرینی مردم (نقش من) در مدیریت خدمات شهری بیان کرد و افزود: نسل پیشرفته این دفاتر با نام AG122، بر مبنای فراهم کردن تمامی بسترهای مناسب نرم افزاری، سخت افزاری و سرمایه انسانی بنا شده و به روزترین متد بخش های خدمت رسانی در دنیا است. وی ادامه داد: تمامی دفاتر مدیریت ارتباط با مشتریان CRM شرکت های آب و فاضلاب که با نام و نشان تجاری 122 شناخته می شوند در سال جاری برای نخستین بار در دنیا و با ابتکار مرکز ملی و شورای تخصصی CRM شرکت مهندسی آب و فاضلاب کشور مورد ارزیابی فنی قرار گرفتند و با پنج ستاره برچسب ها: شرکت مهندسی آب و فاضلاب - آب و فاضلاب - مشارکت - شرکت ها - فاضلاب - شرکت - مدیریت |
آخرین اخبار سرویس: |