مطالب مرتبط:
یک مقام اطلاعاتی آمریکا: ایران، روسیه و چین با دامن زدن به مباحث اختلاف برانگیز تلاش می کنند در آستانه انتخابات ریاست جمهوری بین مردم آمریکا تفرقه ایجاد کنند / آنها احتمالا بعداز رای گیری مشروعیت روند انتخابات را زیر سوال ببرند؛ ممکن است حتی اقدامات خشونت آمیز عملی را مدنظر قرا
اتهام زنی مقام آمریکایی:روسیه، چین و ایران در پی تفرقه افکنی قبل از انتخابات آمریکا هستند
ادعای جدید مقام اطلاعاتی آمریکا علیه روسیه، چین و ایران
ادعای جدید آمریکا علیه روسیه، چین و ایران
ادعای جدید آمریکا علیه روسیه، چین و ایران
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 2 آبان 1403 ساعت 09:402024-10-23بين الملل

ادعای آمریکا درباره تلاش ایران، روسیه و چین برای ایجاد ناآرامی پس از انتخابات


مقامات اطلاعاتی آمریکا مدعی شدند ایران، روسیه و چین قصد تفرقه افکنی در جامعه آمریکا در آستانه انتخابات ریاست جمهوری را دارند و حتی ممکن است به دنبال تحریک خشونت پس از برگزاری رای گیری باشند.

- مقامات اطلاعاتی آمریکا مدعی شدند ایران، روسیه و چین قصد تفرقه افکنی در جامعه آمریکا در آستانه انتخابات ریاست جمهوری را دارند و حتی ممکن است به دنبال تحریک خشونت پس از برگزاری رای گیری باشند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، مقامات اطلاعاتی آمریکا در گفت وگو با خبرنگاران درباره امنیت برگزاری انتخابات ریاست جمهوری پیش رو گفتند که بازیگران خارجی می توانند تهدیدات فیزیکی و خشونت را در نظر بگیرند و به احتمال زیاد عملیات انتشار اطلاعات نادرست را برای ایجاد عدم اطمینان در جامعه و تضعیف روند انتخابات انجام می دهند.

یکی از مقامات دفتر مدیریت اطلاعات ملی مدعی شد: بازیگران خارجی، به ویژه روسیه، ایران و چین همچنان به دنبال دامن زدن به روایت های تفرقه انگیز برای ایجاد تفرقه در میان آمریکایی ها و تضعیف اعتماد آنها به سیستم دموکراتیک ایالات متحده هستند.

او افزود: این فعالیت ها مطابق با آن چیزی است که این بازیگران به نفع خود می دانند، حتی تاکتیک های آنها همچنان در حال تکامل است.


برچسب ها: انتخابات ریاست جمهوری - انتخابات ریاست - انتخابات - آمریکا - اطلاعات - ریاست جمهوری - روسیه و چین
آخرین اخبار سرویس:

ادعای آمریکا درباره تلاش ایران، روسیه و چین برای ایجاد ناآرامی پس از انتخابات

ادعای آمریکا درباره تلاش ایران، روسیه و چین برای ایجاد ناآرامی پس از انتخابات