مطالب مرتبط:
پیکر شهید «سجاد منصوری» فردا در کرمانشاه تشییع می شود
جزییات مراسم تشییع پیکر شهید مهدی نقوی در بروجرد
جزییات تشییع پیکر شهید «نقوی» در بروجرد
مراسم تشییع پیکر شهید راه قدس معصومه کرباسی در استان فارس
برگزاری مراسم تشییع پیکر شهیده «کرباسی» و حجت الاسلام شهید«صباحی» در شیراز
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 6 آبان 1403 ساعت 13:502024-10-27سياسي

اعلام جزییات مراسم تشییع پیکر شهید «سجاد منصوری» در کرمانشاه


مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان کرمانشاه جزییات مراسم تشییع پیکر شهید«سجاد منصوری» از پرسنل پدافند هوایی ارتش که در تجاوز رژیم صهیونیستی به کشورمان و در دفاع از امنیت آسمان ایران اسلامی به شهادت رسید را اعلام کرد.

- اعلام جزییات مراسم تشییع پیکر شهید سجاد منصوری در کرمانشاه ایسنا/کرمانشاه مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان کرمانشاه جزییات مراسم تشییع پیکر شهید سجاد منصوری از پرسنل پدافند هوایی ارتش که در تجاوز رژیم صهیونیستی به کشورمان و در دفاع از امنیت آسمان ایران اسلامی به شهادت رسید را اعلام کرد.

خسرو شهیدی در گفت وگو با خبرنگار ایسنا، اظهار کرد: مراسم تشیع پیکر مطهر شهید سجاد منصوری یکی از چهار شهیدی که در تجاوز اخیر رژیم صهیونیستی به کشورمان به شهادت رسید، از ساعت 10 صبح فردا(دوشنبه، هفتم آبان) از مقابل مسجد جامع آغاز خواهد شد.

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان کرمانشاه با دعوت از عموم مردم شهیدپرور کرمانشاه برای شرکت در مراسم تشییع و خاکسپاری این شهید والامقام، افزود: حجت الاسلام ولمسلمین حبیب الله غفوری نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه کرمانشاه بر پیکر این شهید والامقام نماز را اقامه خواهد کرد.


برچسب ها: مراسم تشییع پیکر - تشییع پیکر شهید - بنیاد شهید و امور ایثارگران - مراسم تشییع - رژیم صهیونیستی - کرمانشاه - تشییع پیکر
آخرین اخبار سرویس:

اعلام جزییات مراسم تشییع پیکر شهید «سجاد منصوری» در کرمانشاه

اعلام جزییات مراسم تشییع پیکر شهید «سجاد منصوری» در کرمانشاه