مطالب مرتبط:
معرفی شهدای نوجوان حادثه تروریستی شاهچراغ(ع) مستند «از مدرسه تا حرم»
چهار کوهنورد حادثه دیده در قله دماوند نجات یافتند
تل آویو روی اعصاب تهران راه می رود یا واقعا دیوانه می شود؟ | آیا احتمال خرابکاری تروریستی اسراییل بیشتر از حمله نظامی است؟
کمیته های مقاومت فلسطین: اظهارات بلینکن دفاع از رژیم اشغالگر و اقدامات تروریستی آن است
آخرین وضعیت معدن طبس | معدن بعد از حادثه هنوز تعطیل است
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 2 آبان 1403 ساعت 13:152024-10-23سياسي

دیپلماسی پارلمانی برای پیشگیری از حادثه تروریستی لبنان اتخاذ شود


لزوم دیپلماسی با کشورهای منطقه برای پیشگیری از حادثه تروریستی لبنان و ضرورت پیگیری دعاوی قانونی بین المللی از شرکت های مخابراتی در خصوص حادثه تروریستی لبنان از جمله تذکرات کتبی نمایندگان به مسئولان اجرایی کشور است.

- لزوم دیپلماسی با کشورهای منطقه برای پیشگیری از حادثه تروریستی لبنان و ضرورت پیگیری دعاوی قانونی بین المللی از شرکت های مخابراتی در خصوص حادثه تروریستی لبنان از جمله تذکرات کتبی نمایندگان به مسئولان اجرایی کشور است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، احمد نادری در جلسه علنی امروز تذکرات کتبی نمایندگان به مسئولان اجرایی کشور را به شرح زیر قرائت کرد: کمال حسین پور به همراه 15 نفر از نمایندگان به وزیر امور خارجه و رییس جمهور: ضررورت پیگیری جدی موضوع بسته شدن مرز کیله – سردشت از طرف دولت عراق شهباز حسن پور بیگلری به وزیر کار، تعاون و رفاه اجتماعی: لزوم اجرای قانون همسان سازی حقوق بازنشستگان و به وزیر امور اقتصادی و دارایی: لزوم تسریع در پرداخت تسهیلات تکلیفی ازدواج، فرزندآوری، اشتغال و مسکن در شهرستان های کرمان و راور.

حسینعلی حاجی دلیگانی به همراه 31 نفر از نمایندگان به وزیر آموزش و پرورش: لزوم رفع مشکل جمعی از کارنامه سبزهای آزمون آموزگاری و دبیری 1402 و 1403 فرامرز شاهسواری به همراه 24 نفر از نمایندگان به وزیر بهداشت، درمان و


برچسب ها: حادثه تروریستی - تروریستی - نمایندگان - کشورهای منطقه - لبنان - حادثه - دیپلماسی
آخرین اخبار سرویس:

دیپلماسی پارلمانی برای پیشگیری از حادثه تروریستی لبنان اتخاذ شود

دیپلماسی پارلمانی برای پیشگیری از حادثه تروریستی لبنان اتخاذ شود