مطالب مرتبط:
بانوی خیّر اهل چایپاره یک میلیارد ریال به مردم لبنان کمک کرد
کشف 2 تن چوب قاچاق در شهرستان بهار
کشف و ضبط 81 کیلوگرم زغال قاچاق در شهرستان سمیرم
تخصیص هزار و 350 میلیارد ریال برای توسعه واحدهای فناور سمنان
هفت دستگاه تلویزیون قاچاق در طبس کشف شد
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 3 آبان 1403 ساعت 11:352024-10-24حوادث

کشف 5 میلیارد ریال تجهیزات پزشکی قاچاق در قاین


فرمانده انتظامی شهرستان قاین از کشف بیش از 550 قلم انواع تجهیزات پزشکی و بهداشتی قاچاق به ارزش 5 میلیارد ریال در این شهرستان خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، سرهنگ علیرضا فولادی صبح پنجشنبه در جمع خبرنگاران در تشریح این خبر اظهار داشت: در اجرای طرح تشدید مبارزه با قاچاق کالا مأموران انتظامی شهرستان قاین هنگام گشت زنی به یک دستگاه کامیونت مشکوک شدند و جهت بررسی بیشتر خودرو را متوقف کردند.

وی افزود: مأموران پس از هماهنگی با مقام قضایی در بازرسی از کامیونت، تعداد 550 قلم کالا و تجهیزات پزشکی قاچاق کشف کردند که ارزش ریالی اقلام کشف شده بنا بر نظریه کارشناسان مربوطه بالغ بر 5 میلیارد ریال برآورد شده است.

فرمانده انتظامی شهرستان قاین بیان داشت: مأموران در این خصوص یک دستگاه خودرو توقیف و یک متهم را دستگیر کردند که با تشکیل پرونده جهت سیر مراحل قانونی به مراجع قضایی معرفی شد.

سرهنگ فولادی از شهروندان خواست تا در صورت مشاهده اینگونه موارد بلافاصله مراتب را از طریق پل ارتباطی 110 به پلیس اطلاع دهند.

دستگیری سارقان اماکن خصوصی در طبس فرمانده انتظامی شهرستان طبس هم از دستگیری 2 نفر سارق اماکن خصوصی و کشف 2 فقره سرقت در این شهرستان خبر داد و گفت: در پی وقوع چند فقره سرقت اماکن خصوصی در شهرستان طبس، موضوع در دستور کار مأموران پلیس آگاه


برچسب ها: فرمانده انتظامی شهرستان - تجهیزات پزشکی - تجهیزات پزشکی قاچاق - شهرستان قاین - فرمانده انتظامی - شهرستان - تجهیزات
آخرین اخبار سرویس:

کشف 5 میلیارد ریال تجهیزات پزشکی قاچاق در قاین

کشف 5 میلیارد ریال تجهیزات پزشکی قاچاق در قاین