مطالب مرتبط:
خبر خوب برای مالکان: قرارداد اجاره 3 ساله معاف از مالیات است
قرارداد اجاره 3 ساله معاف از مالیات است
موجرانی که قرارداد اجاره سه ساله منعقد کنند از مالیات معاف می شوند
موجرانی که قرارداد اجاره سه ساله منعقد کنند از مالیات معاف هستند
قراردادهای اجاره 3 ساله مسکن از مالیات معاف است
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 1 آبان 1403 ساعت 07:552024-10-22اقتصادي

مستاجران با انعقاد قرارداد اجاره سه ساله از مالیات معاف می شوند


مدیرکل راه و شهرسازی استان تهران با تشریح آخرین وضعیت معافیت از پرداخت مالیات بر خانه های خالی گفت: بر اساس آن موجرانی که قرارداد اجاره سه ساله منعقد کنند از مالیات معاف هستند.

- مستاجران با انعقاد قرارداد اجاره سه ساله از مالیات معاف می شوند مدیرکل راه و شهرسازی استان تهران با تشریح آخرین وضعیت معافیت از پرداخت مالیات بر خانه های خالی گفت: بر اساس آن موجرانی که قرارداد اجاره سه ساله منعقد کنند از مالیات معاف هستند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، حسین جنتی مدیرکل راه و شهرسازی استان تهران گفت: ثبت آخرین وضعیت اجاره یا تملیک براساس قانون در سامانه املاک و اسکان ضروری است و همه مالکانی که سند ملک به نام آنها ثبت شده باید املاک تحت مالکیت خود را اعلام کنند و آن دسته از املاکی که در سامانه املاک و اسکان ثبت نشود، به عنوان خانه خالی شناسایی شده و مشمول مالیات می شود.

وی ادامه داد: بر اساس قانون (بند چ ماده یک قانون ساماندهی بازار زمین و مسکن و اجاره بها)، آن دسته از موجرانی که ملک خود را به خانواده های دارای سه فرزند و بیشتر، اقشار سه دهک پایین جامعه و یا افراد تحت پوشش کمیته امداد یا بهزیستی اجاره بدهند، مشمول معافیت 100 درصدی مالیات اجاره بها هستند.


برچسب ها: مدیرکل راه و شهرسازی استان - مدیرکل راه و شهرسازی - قرارداد اجاره - مالیات بر خانه های خالی - مالیات - سامانه املاک و اسکان - راه و شهرسازی
آخرین اخبار سرویس:

مستاجران با انعقاد قرارداد اجاره سه ساله از مالیات معاف می شوند

مستاجران با انعقاد قرارداد اجاره سه ساله از مالیات معاف می شوند