ثبت افزون بر 25 هزار حادثه در شبکه آبفای یزدمدیر عامل شرکت آب و فاضلاب استان یزد از ثبت و پیگیری بیش از 156 هزار تماس تلفنی در سامانه 122 آب و فاضلاب استان در شش ماهه نخست امسال خبر داد. - ایسنا/یزد مدیر عامل شرکت آب و فاضلاب استان یزد از ثبت و پیگیری بیش از 156 هزار تماس تلفنی در سامانه 122 آب و فاضلاب استان در شش ماهه نخست امسال خبر داد. جلال علمدار ضمن قدردانی از تلاش های مستمر دفتر مدیریت ارتباط با مشتریان(CRM) آبفا در راستای تحقق اهداف سازمان و افزایش رضایت مشتریان، گفت: در شش ماهه نخست امسال بیش از 156 هزار تماس تلفنی در این مرکز از سوی کارشناسان پاسخگویی این مرکز ثبت و پیگیری شده است. وی خدمات خویش خدمت را بیشترین تماس ثبت شده با شماره 122 عنوان کرد و افزود: تعداد 33 هزار و 655 تماس با مرکز مدیریت ارتباط با مشتریان گرفته و منجر به پاسخگویی و راهنمایی مشترکین شده که این میزان نسبت به مدت مشابه سال گذشته نزدیک به چهار درصد افزایش داشته است. مدیر عامل آبفای استان از ثبت و پیگیری بیش از 25 هزار حادثه در شبکه آب و فاضلاب استان خبر داد و تصریح کرد: در شش ماهه نخست امسال با اعزام اکیپ های امدادی بیش از 25 هزار پرونده حادثه در شبکه آب و فاضلاب استان ثبت، پیگیری و رفع اتفاق شد. به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا و به نقل از روابط عمومی آبفا یزد، علمدار با بیان این که دفتر مدیریت ارتباط با مشتریان شرکت آبفای ا برچسب ها: مدیر عامل شرکت آب و فاضلاب - آب و فاضلاب - شرکت آب و فاضلاب - تماس تلفنی - فاضلاب - مشتریان - هزار |
آخرین اخبار سرویس: |