مطالب مرتبط:
دادستان بشرویه دستور تعطیلی یک مدرسه در ارسک را صادر کرد
حضور سرزده رهبر معظم انقلاب در مدرسه روستای محروم/ ذوق تماشایی دانش آموزان+عکس
مراقب سلامت دانش آموزان شغل شد
دستور قضایی مبنی بر تعطیلی یک مدرسه در خراسان جنوبی صادر شد
دستور قضایی مبنی بر تعطیلی یک مدرسه در بشرویه صادر شد
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 1 آبان 1403 ساعت 11:402024-10-22اجتماعي

دستور دادستان برای تعطیلی یک مدرسه جهت سلامت دانش آموزان


احسان خسروی در پی بازدید از یکی مدارس شهر ارسک و اطلاع از وضعیت نامطلوب ساختمان این مدرسه، جهت جلوگیری از هرگونه خطر احتمالی و حادثه ناگوار به مدیر آموزش و پرورش شهرستان بشرویه دستور تعطیلی این مدرسه را صادر کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک به نقل از میزان؛ دادستان عمومی و انقلاب شهرستان بشرویه  گفت: با عنایت به گزارشات واصله مبنی بر وضعیت نامطلوب ساختمان مدرسه بنت الهدی واقع در شهر ارسک (سال ساخت 1334)، از این مدرسه بازدید به عمل آمد.

وی ادامه داد: رسیدگی به وضعیت فضا های آموزشی دارای بافت فرسوده که نیازمند تعمیر، تجهیز و در موارد لزوم تخریب و بازسازی می باشد در دستور کار دادسرای عمومی و انقلاب شهرستان بشرویه قرار گرفته است.

وی افزود: رسالت اصلی نهاد آموزش و پرورش تعلیم و تربیت دانش آموزان به عنوان آینده سازان ایران اسلامی است و سلامت جسمی و روحی دانش آموزان به عنوان مهمترین رکن این مجموعه از دغدغه های دادستانی به عنوان مدعی العموم است، در همین راستا نظارت بر وظایف قانونی دستگاه ها و رعایت موازین قانونی و مقررات و نظامات دولتی در تأمین امنیت فضا های آموزشی در دستور کار قرار گرفته و با جدیت پیگیری و دنبال می شود.

دادستان عمومی و انقلاب شهرستان بشرویه با تأکید بر لزوم پیشگیری از وقوع جرم و حفظ سلامت عمومی جامعه گفت: در راستای اصل 156


برچسب ها: دانش آموزان - عمومی و انقلاب - مدرسه - آموزش و پرورش - شهرستان - دادسرای عمومی و انقلاب - دادستان عمومی و انقلاب
آخرین اخبار سرویس:

دستور دادستان برای تعطیلی یک مدرسه جهت سلامت دانش آموزان

دستور دادستان برای تعطیلی یک مدرسه جهت سلامت دانش آموزان