میادین و بازارهای میوه و تره بار جایی برای ورود دلالان نداردمدیرعامل سازمان مدیریت میادین میوه و تره بار شهرداری تهران گفت: میادین و بازارهای میوه و تره بار جایی برای ورود و خودنمایی دلالان ندارد. - مدیرعامل سازمان مدیریت میادین میوه و تره بار شهرداری تهران گفت: میادین و بازارهای میوه و تره بار جایی برای ورود و خودنمایی دلالان ندارد. به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، مهدی بختیاری زاده مدیرعامل سازمان مدیریت میادین میوه و تره بار شهرداری تهران در حاشیه بازدید سرزده خود از میادین میوه و تره بار جلال، سهروردی و بهمن ضمن تاکید به برگزاری بزرگترین مزایده در سازمان مدیریت میادین به صورت کاملاً شفاف گفت: امسال مزایده بزرگ سازمان میادین به مانند سنوات گذشته در نیمه دوم سال و در کاربری های میوه و فرنگی جات، پروتیینی، بازرگانی و کاربری های دیگری مانند پارکینگ ها و مکان های عرضه دام زنده تجمیع و برگزار شد. وی افزود: برای اینکه فرایند مزایده بزرگ به خوبی اطلاع رسانی شود و شفافیت در آن وجود داشته باشد، ابتدا از طریق زیرنویس های تلویزیونی و با تعامل خوب با رسانه ملی و در گام های بعد با انتشار آگهی در رسانه های مکتوب و همچنین انتشار پیامک هایی این مزایده آغاز شد. به عبارتی سعی کردیم تا در تمام شبکه های رسانه ای اطلاع رسانی درباره این مزایده بزرگ به خوبی انجام شود. برچسب ها: میوه و تره بار - میادین میوه و تره بار - میادین - سازمان مدیریت - تره بار - شهرداری تهران - میوه |
آخرین اخبار سرویس: |