مطالب مرتبط:
معرفی 15 تا از بهترین عطرهای پاییزی زنانه | راز داشتن پاییزی خوش بو!
افتتاح نمایشگاه کتاب در شهرستان انار
فال حافظ امروز سه شنبه 1 آبان ماه 1403 / راز دل خود را در غزل حافظ بیابید
تصاویر/ توزیع 400 بسته لوازم التحریر و 30 سری جهیزیه در شهرستان سلماس
«بازنده»، روایتی پر رمز و راز
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 2 آبان 1403 ساعت 10:102024-10-23سياسي

شهرستان راز و جرگلان در مسیر آبادانی و پیشرفت منطقه ای


رییس سازمان مدیریت و برنامه ریزی خراسان شمالی گفت: شهرستان راز و جرگلان در مسیر آبادانی و پیشرفت منطقه ای قرار می گیرد تا استعدادهای آن شکوفا شود.

- ایسنا/خراسان شمالی رییس سازمان مدیریت و برنامه ریزی خراسان شمالی گفت: شهرستان راز و جرگلان در مسیر آبادانی و پیشرفت منطقه ای قرار می گیرد تا استعدادهای آن شکوفا شود.

مرتضی بهزادفر صبح امروز در جلسه هم اندیشی توان افزایی اقتصاد روستایی اظهار کرد: تلاش می کنیم با همکاری سه جانبه استانداری، سازمان مدیریت و بنیاد علوی، طی تفاهم نامه ای شاخص های شهرستان راز و جرگلان را با اقدامات متنوع در بخش اقتصادی، عمرانی و زیربنایی ارتقاء دهیم.

وی با اشاره به ماده 27 قانون برنامه ششم توسعه کشور گفت: بر اساس این بند، دولت موظف است به منظور تحقق سیاست های کلی برنامه و اقتصاد مقاومتی، شناسایی و بهره برداری از ظرفیت های موجود در نواحی روستایی وارتقای منزلت اجتماعی روستاییان و جایگاه روستاها در اقتصاد ملی و ایجاد بستر لازم برای شکوفایی و پیشرفت عدالت محور روستاها اقدامات مختلفی انجام دهد که شامل اقدامات اقتصادی و بخشی و همچنین اقدامات عمرانی زیربنایی می شود.

بهزادفر افزود: براساس قانون برنامه ششم، اسناد توسعه روستاهای بالای 20 خانوار استان تهیه شده است تا بتوانیم طرح جامع توان افزایی را در ا


برچسب ها: شهرستان راز و جرگلان - سازمان مدیریت و برنامه ریزی - راز و جرگلان - سازمان مدیریت - خراسان شمالی - رییس سازمان مدیریت - شهرستان
آخرین اخبار سرویس:

شهرستان راز و جرگلان در مسیر آبادانی و پیشرفت منطقه ای

شهرستان راز و جرگلان در مسیر آبادانی و پیشرفت منطقه ای