مطالب مرتبط:
اجرای 1851 میلیارد پروژه پدافند غیرعامل برای تقویت زیرساخت های گیلان
تکمیل و بهره برداری بخشی از پروژه چهارخطه محور ملاثانی _ مسجدسلیمان
پروژه های مهم سازمان بنادر و دریانوردی پیوست پدافند غیرعامل دارد
تمامی پروژه های مهم سازمان بنادر و دریانوردی پیوست پدافند غیرعامل دارند
بهره برداری از درمانگاه در میناب
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 5 آبان 1403 ساعت 15:502024-10-26سياسي

بهره برداری از 274 پروژه در پدافند غیرعامل گیلان


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه استان های خبرگزاری دانشجو، آیت الله رسول فلاحتی، نماینده ولی فقیه در گیلان روز شنبه در مراسم گرامیداشت هفته پدافند غیرعامل اظهار کرد: - نماینده ولی فقیه در گیلان گفت: پدافند غیرعامل در دفاع از حیات اجتماعی انسان است و تمامی لایه های جامعه نیازمند پدافند غیرعامل است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه استان های خبرگزاری دانشجو، آیت الله رسول فلاحتی، نماینده ولی فقیه در گیلان روز شنبه در مراسم گرامیداشت هفته پدافند غیرعامل اظهار کرد: در دنیای امروزی، جنگ نرم تاثیرگذارتر و مهمتر از جنگ گرم است؛ از این رو دشمنان در فکر گسترش جنگ نرم هستند.

امام جمعه رشت افزود: این در حالی است که پدافند غیرعامل در جنگ نرم تعیین کننده است، زیرا می تواند عامل قدرت را از دشمن بگیرد؛ به همین دلیل ملتی می تواند موفق باشد که در پدافند غیرعامل پیشرفت داشته باشد و در این حوزه موفق عمل کند.

وی ادامه داد: پدافند غیرعامل نه تنها باعث استحکام زیرساخت های کشور می شود، بلکه باعث گرفتن مخاطب از دشمن نیز خواهد شد و می تواند نقشه های دشمنان را در بخش های مختلف خنثی کند و به همین دلیل این حوزه بسیار مهم است.

نماینده ولی فقیه در گیلان بیان کرد: البته در کنار قدرتمندی بخش پدافند غیرعامل، ما امروز دارای قدرت دفاعی و امنیتی بسیار مستحکمی هستیم؛ نیرو های مسلح ما افتخارآف


برچسب ها: پدافند غیرعامل - نماینده ولی فقیه در گیلان - پدافند - نماینده ولی فقیه - هفته پدافند غیرعامل - عامل - مراسم گرامیداشت
آخرین اخبار سرویس:

بهره برداری از 274 پروژه در پدافند غیرعامل گیلان

بهره برداری از 274 پروژه در پدافند غیرعامل گیلان