مطالب مرتبط:
فیلم/ فاصله زندگی تا شهادت یک راننده بلدوزر در جنگ فقط نیم ساعت بود/ روایت دیدنی از نبرد تانک و بلدوزر
رونمایی از مستند های «روایت سرو» با موضوع سرداران شهید فارس
روایت سردار سپاه از حمله اسراییل به اصفهان برای اولین بار | سردار جعفری: رژیم اسراییل بعد از وعده صادق1 با دو موشک پایگاهی در اصفهان را مورد هدف قرار داد
روایت نخست وزیر هند از دیدارش با پزشکیان
رونمایی از مجموعه مستند های روایت سرو در شیراز
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 2 آبان 1403 ساعت 12:152024-10-23فرهنگي

روایت نبرد با تروریست های پژاک و پ ک ک وارد کتابفروشی ها شد


کتاب «نبرد در منطقه مدیا؛ روایت نبرد با تروریست های پژاک و پ ک ک در کوهستان قندیل» نوشته جواد کلاته عربی توسط انتشارات شهدای نیروی زمینی سپاه منتشر و راهی بازار نشر شد.

- روایت نبرد با تروریست های پژاک و پ ک ک وارد کتابفروشی ها شد کتاب نبرد در منطقه مدیا؛ روایت نبرد با تروریست های پژاک و پ ک ک در کوهستان قندیل نوشته جواد کلاته عربی توسط انتشارات شهدای نیروی زمینی سپاه منتشر و راهی بازار نشر شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، کتاب نبرد در منطقه مدیا؛ روایت نبرد با تروریست های پژاک و پ ک ک در کوهستان قندیل نوشته جواد کلاته عربی به تازگی توسط انتشارات شهدای نیروی زمینی سپاه منتشر و راهی بازار نشر شده است.

جواد کلاته عربی مولف این کتاب، نویسنده و پژوهشگر دفاع مقدس ازجمله نویسندگانی است که به کشف قصه در برابر قصه پردازی و کشف تصویر در برابر تصویرپردازی پایبند است و این رویه را در آثار دیگرش چون ماجرای عجیب یک جشن تولد ، لباس شخصی ها ، در هیاهوی سکوت ، عملیات عطش و .

رعایت کرده است.

او می گوید پژوهش و نگارش نبرد در منطقه مدیا جذاب ترین و متفاوت ترین تجربه کاری اش بوده و کلید کار از سال 1398 از سفری به ارومیه شروع شده است.

نبرد در منطقه مدیا به گفته نویسنده اش، تلاش می کند با وجود فقدان منابع مکتوب و موانع جدی امنیتی، براساس مصاحبه ها با فرم


برچسب ها: جواد کلاته عربی - نیروی زمینی سپاه - تروریست - نبرد - نیروی زمینی - بازار نشر - روایت
آخرین اخبار سرویس:

روایت نبرد با تروریست های پژاک و پ ک ک وارد کتابفروشی ها شد

روایت نبرد با تروریست های پژاک و پ ک ک وارد کتابفروشی ها شد