مطالب مرتبط:
سمنان در پدافند غیرعامل کشور از استان های پیشرو است
اهمیت پدافند غیرعامل در تأمین سلامت و امنیت زیست محیطی کشور
طرح ویژه دولت برای بهبود شرایط مدارس کشور
تصاویر/ مراسم نکوداشت هفته پدافند غیرعامل در شهرستان دهلران
نواختن زنگ پدافند غیرعامل در دبیرستان دخترانه 15 خرداد طبس
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 5 آبان 1403 ساعت 11:352024-10-26سياسي

طرح جامع پدافند غیرعامل 46 کلانشهر در کشور تهیه شده است


معاون امور شهری و کلانشهرهای سازمان پدافند غیرعامل کشور گفت: طرح جامع پدافند غیرعامل 46 کلانشهر در کشور تهیه و ابلاغ شده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، آرش قندی صبح شنبه در حاشیه ستاد پدافند غیرعامل در استان مازندران با بیان این که امروز به موضوعات رایانه ای و پدافند رایانه ای کشور باید توجه شود، گفت: در هفته پدافند غیرعامل به تبیین دفاع رایانکی پرداخته می شود.

وی با اظهار این که وظیفه پدافند غیرعامل در حوزه شهری مقابله با تهدید انسان ساخت و تهاجم دشمن است، گفت: تمام تلاش بر این است که سرمایه اصلی کشور و مردم در امان بمانند.

وی با عنوان این که برای شهرهای بزرگ و کلان، مطالعات طرح جامع پدافند غیرعامل در شورای عالی امور شهرسازی پیش بینی شده است، گفت: این طرح در مازندران به نتیجه رسید و امروز یکی از طرح ها در آمل بهره برداری می شود.

قندچی با بیان این که این سند نقشه مدیریت شهری و استان برای پیش برد اهداف پدافند غیرعامل در حوزه شهری است، گفت: این سند مشتمل بر شناسایی وضعیت موجود دارایی های زیرساختی است و به واسطه شناسایی راه حل صیانت از آن طراحی می شود تا در مواقع بحرانی خدمات ارائه شده به مردم دچار وقفه نشود.

معاون سازمان پدافند غیرعامل تصریح کرد: از 55 شهر مشمول مطالعات جامع پدافند غیرعامل 46 طرح تصویب و ابلاغ شد و مابقی در مرحله


برچسب ها: پدافند غیرعامل - طرح جامع پدافند غیرعامل - پدافند - سازمان پدافند غیرعامل کشور - کلانشهر - کشور - سازمان پدافند غیرعامل
آخرین اخبار سرویس:

طرح جامع پدافند غیرعامل 46 کلانشهر در کشور تهیه شده است

طرح جامع پدافند غیرعامل 46 کلانشهر در کشور تهیه شده است