مطالب مرتبط:
پزشک قلابی ارتوپد در پردیس دستگیر شد
ارتوپد قلابی اینستاگرام دستگیر شد!
کارمند رشوه بگیرِ دزفولی دستگیر شد
بازداشت ارتوپد قلابیِ معروف در اینستاگرام
یک هزار و 800 تبعه غیر مجاز در لرستان دستگیر شدند
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 1 آبان 1403 ساعت 17:552024-10-22حوادث

ارتوپد قلابی در پردیس دستگیر شد


فرمانده انتظامی پردیس از دستگیری یک فرد که خود را پزشک ارتوپد معرفی و جهت درمان دردهای مفاصل با استفاده از مدل های خانم اقدام به تبلیغ و استوری گذاشتن در فضای مجازی می کرد، - پردیس- فرمانده انتظامی پردیس از دستگیری یک فرد که خود را پزشک ارتوپد معرفی و جهت درمان دردهای مفاصل با استفاده از مدل های خانم اقدام به تبلیغ و استوری گذاشتن در فضای مجازی می کرد، خبر داد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، سرهنگ مراد صارمی بعد از ظهر سه شنبه در جمع خبرنگاران با اشاره به شناسایی پزشک تقلبی اظهار داشت: طی رصد و پایش فضای مجازی توسط عوامل پلیس فتا فرماندهی انتظامی پردیس موفق شد فردی را شناسایی کند که خود را پزشک ارتوپد معرفی و جهت درمان دردهای مفاصل با استفاده از مدل های خانم اقدام به تبلیغ و استوری گذاشتن در فضای مجازی می کرد.

وی افزود: در راستای ارتقای امنیت سایبری و شناسایی تارنماهای مجرمانه که به هر نحوی موجب جریحه دار کردن عفت عمومی می شود، با فرد متخلف برخورد شد.

فرمانده انتظامی پردیس ادامه داد: پس از هماهنگی با مراجع قضایی صفحه اینستاگرامی شخص مذکور مسدود و به تخلفات او رسیدگی شد.

وی ادامه داد: با انجام اقدامات فنی و پلیسی پس از شناسایی، محل انجام اعمال مجرمانه و منافی عفت در فاز 11 و پس از هماهنگی قضایی با اعزام مأمورین به محل موردنظر متهم


برچسب ها: فضای مجازی - فرمانده انتظامی - پردیس - انتظامی - شناسایی - فرمانده - استفاده
آخرین اخبار سرویس:

ارتوپد قلابی در پردیس دستگیر شد

ارتوپد قلابی در پردیس دستگیر شد