مطالب مرتبط:
چرا شانس ترامپ برای پیروزی برابر هریس بیشتر است؟
مقام سابق آمریکایی: ترامپ فاشیست است؛ او ژنرال هایی مانند هیتلر می خواست
مقام سابق آمریکایی: ترامپ فاشیست است؛ او ژنرال هایی مانند هیتلر می خواست
تمسخر یمنی ها از ناکامی THAAD | هیچ چیز با حضور سامانه تاد آمریکایی تغییر نکرده است!
بیرانوند 5 میلیارد شیرینی داده، وزارت بهداشت لنگ 2 میلیارد برای دارو است!
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 2 آبان 1403 ساعت 22:152024-10-23بين الملل

هریس: ترامپ یک فاشیست افسارگسیخته است!


نامزد حزب دموکرات در انتخابات ریاست جمهوری آمریکا گفت دونالد ترامپ یک فاشیست افسارگسیخته است که به دنبال تشکیل یک ارتش وفادار به خود است.

- نامزد حزب دموکرات در انتخابات ریاست جمهوری آمریکا گفت دونالد ترامپ یک فاشیست افسارگسیخته است که به دنبال تشکیل یک ارتش وفادار به خود است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، کامالا هریس نامزد حزب دموکرات در انتخابات ریاست جمهوری آمریکا امروز (چهارشنبه) دونالد ترامپ رقیب خود از حزب جمهوری خواه را یک فاشیست خطاب کرد که از ثبات بهره ای نبرده است.

جان کلی ژنرال بازنشسته آمریکایی که در دولت ترامپ، رییس دفتر وی بود، سه شنبه در مصاحبه ای با روزنامه نیویورک تایمز با بیان اینکه ترامپ چندین بار از آدولف هیتلر رهبر آلمان نازی تعریف و تمجید کرده است، گفت او یک دیکتاتور است که بی شک می توان در توصیف وی از واژه فاشیست استفاده کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازاسپوتنیک، هریس در واکنش به این اظهارات، گفت: از حرف های جان کِلی به وضوح می توان دریافت که دونالد ترامپ بی شک در تعریف کُلّی فاشیست می گنجد.

درحالی که کمتر از 2 هفته تا انتخابات ریاست جمهوری ایالات متحده باقی مانده، هریس گفت تمجید ترامپ از چهره ای مانند هیتلر بسیار نگران کننده و عمیقاً تکان دهنده است.


برچسب ها: انتخابات ریاست جمهوری - ریاست جمهوری آمریکا - انتخابات ریاست - جمهوری آمریکا - دونالد ترامپ - ریاست جمهوری - افسارگسیخته
آخرین اخبار سرویس:

هریس: ترامپ یک فاشیست افسارگسیخته است!

هریس: ترامپ یک فاشیست افسارگسیخته است!