مطالب مرتبط:
سرشماری عمومی کشاورزی 12 آبان آغاز می شود
دهیاران برای اقناع روستاییان جهت هکاری در طرح سرشماری عمومی کشاورزی تلاش کنند
دهیاران برای اقناع روستاییان در طرح سرشماری عمومی کشاورزی تلاش کنند
دو خبر مهم از قیمت گوشت قرمز در آغاز آبان 1403/ معاون وزیر جهاد کشاورزی: کاهش عرضه گوشت تنظیم بازاری کذب است/ قیمت ها تغییر نمی کند
قیمت انواع نهاده های دامی و محصولات کشاورزی 2 آبان 1403
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 2 آبان 1403 ساعت 10:252024-10-23سياسي

ضرورت و اهداف سرشماری عمومی کشاورزی 1403


رییس سازمان مدیریت و برنامه ریزی خراسان رضوی گفت: با توجه به اهمیت بخش کشاورزی، تصمیم سازی مناسب، هدف گذاری صحیح، برنامه ریزی دقیق، اجرای موفق و نظارت و ارزیابی در این بخش نیازمند وجود داده های باکیفیت و بهنگام در پایین ترین سطوح جغرافیایی است .

- ایسنا/خراسان رضوی رییس سازمان مدیریت و برنامه ریزی خراسان رضوی گفت: با توجه به اهمیت بخش کشاورزی، تصمیم سازی مناسب، هدف گذاری صحیح، برنامه ریزی دقیق، اجرای موفق و نظارت و ارزیابی در این بخش نیازمند وجود داده های باکیفیت و بهنگام در پایین ترین سطوح جغرافیایی است که تنها از طریق سرشماری عمومی کشاورزی به دست خواهد آمد.

سیدجمال الدین حسینی در گفت وگو با ایسنا در رابطه با ضرورت اجرای سرشماری عمومی کشاورزی اظهار کرد: چالش های امنیت غذایی سال های اخیر در دنیا که رابطه مستقیمی با افزایش جمعیت، بحران آب، تغییرات اقلیمی و محدودیت های اراضی زیر کشت محصولات کشاورزی دارد، کشورها را به شدت درگیر خود کرده است.

سازمان غذا و کشاورزی ملل متحد(FAO) امنیت غذایی را دسترسی همه افراد به غذای کافی، سالم و مغذی، به نحوی که نیاز و ترجیح تغذیه ای آنان برای یک زندگی سالم و فعال تأمین شود، تعریف کرده است.


برچسب ها: سازمان مدیریت و برنامه ریزی - برنامه ریزی - کشاورزی - رییس سازمان مدیریت - خراسان رضوی - سازمان مدیریت - برنامه
آخرین اخبار سرویس:

ضرورت و اهداف سرشماری عمومی کشاورزی 1403

ضرورت و اهداف سرشماری عمومی کشاورزی 1403