مطالب مرتبط:
رقابت بیش از 1500 نخبه در المپیک فناوری
رقابت بیش از 1500 نخبه در المپیک فناوری
آغاز رقابت های المپیک فناوری در 5 حوزه فناوری نوظهور
افتتاحیه المپیک فناوری 2024
از آغاز المپیک فناوری تا شکایت از ایلان ماسک
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 1 آبان 1403 ساعت 21:252024-10-22دانش

رقابت بیش از 1500 نخبه در المپیک فناوری


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، سجاد عباسی فشمی مدیرکل ترویج و توسعه خوشه های نوآوری پارک پردیس و دبیر رویداد المپیک فناوری گفت: رقابت های المپیک فناوری در حوزه های برنامه نویسی، - در نخستین دوره المپیک فناوری،بیش از هزار و پانصد نفر از نخبگان فناوری کشور در لیگ های تخصصی برنامه نویسی، هوش مصنوعی، امنیت سایبری، ربات های جنگجو و رباتیک و ریزپرنده ها به رقابت می پردازند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، سجاد عباسی فشمی مدیرکل ترویج و توسعه خوشه های نوآوری پارک پردیس و دبیر رویداد المپیک فناوری گفت: رقابت های المپیک فناوری در حوزه های برنامه نویسی، هوش مصنوعی، امنیت سایبری، رباتیک، ربات های جنگجو و ریز پرنده ها است که هر کدام از این حوزه ها چند لیگ زیرمجموعه تخصصی خود را دارند.

وی افزود: پس از ثبت نام اولیه شرکت کنندگان در ابتدای شهریور 1403، مسابقات اولیه به صورت غیرحضوری برگزار و در هر لیگ و با توجه به ظرفیت هر بخش، بین 100 تا 200 نفر در مرحله نهایی که 1 تا 7 آبان در منطقه بین المللی نوآوری ایران برگزار می شود، حضور دارند.

عباسی فشمی ادامه داد: در حوزه برنامه نویسی که در 4 لیگ مختلف برگزار می شود، جمعاً 3296 نفر ثبت نام کردند که پس از بررسی و گذراندن مراحل مختلف 200 نفر برای هر لیگ (مجموعاً 800 نفر) در مرحله نهایی حضور د


برچسب ها: فناوری - المپیک - رقابت - سجاد عباسی - برنامه - ربات - خبرگزاری
آخرین اخبار سرویس:

رقابت بیش از 1500 نخبه در المپیک فناوری

رقابت بیش از 1500 نخبه در المپیک فناوری