مطالب مرتبط:
بلینکن: حذف حماس فرصتی برای آتش بس غزه است
بلینکن: حذف حماس فرصتی برای آتش بس غزه است
سفر هیئت های حماس به مسکو و قاهره
سفر هیئت های حماس به مسکو و قاهره
سفر رییس سیا به دوحه برای توافق آتش بس در غزه
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 4 آبان 1403 ساعت 10:402024-10-25بين الملل

هیئت حماس در قاهره برای بررسی آتش بس در غزه


روز پنجشنبه هیئتی از جنبش حماس به ریاست «خلیل الحیه»، رییس هیئت مذاکره کننده این جنبش، در یک سفر کوتاه از قاهره، پایتخت مصر بازدید کرد.

- روز پنجشنبه هیئتی از جنبش حماس به ریاست خلیل الحیه ، رییس هیئت مذاکره کننده این جنبش، در یک سفر کوتاه از قاهره، پایتخت مصر بازدید کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، وبگاه قطری العربی الجدید مطلع شد که این دیدار که به درخواست مصر و در پی تماس های تلفنی بیش از یک طرف انجام شد، تنها حدود پنج ساعت به طول انجامید و پیشنهادات آمریکا و مصر در مورد آتش بس در نوار غزه و تبادل اسرا مورد بحث قرار گرفت.

طبق اطلاعات رسیده به العربی الجدید، این جنبش در دیدار با مقامات سازمان اطلاعات مصر و سرلشکر حسن رشاد ، رییس جدید آن، بر ضرورت توقف فوری نسل کشی در شمال نوار غزه قبل از حرکت به سمت مذاکره تاکید کرد.

همچنین رسانه های وابسته به حماس به نقل از منابع آگاه گزارش دادند که هیئتی از جنبش به ریاست خلیل الحیه برای دیدار با حسن محمود رشاد، رییس اطلاعات مصر وارد قاهره شد.

یکی از مقامات حماس به خبرگزاری فرانسه گفت که هیئتی از حماس روز پنجشنبه در قاهره با مقامات مصری در مورد پیشنهادهای آتش بس گفت وگو کردند و بر آمادگی جنبش برای توقف جنگ در صورت متعهد شدن اسراییل به آتش بس، خروج از نوار غزه، بازگشت آوارگان، انجام معامله تبادل اس


برچسب ها: هیئت - جنبش - خلیل الحیه - مذاکره - جنبش حماس - حماس - آتش بس در نوار غزه
آخرین اخبار سرویس:

هیئت حماس در قاهره برای بررسی آتش بس در غزه

هیئت حماس در قاهره برای بررسی آتش بس در غزه