مطالب مرتبط:
ابلاغ پیام رهبر انقلاب توسط فرزندان ایشان در دفتر حماس
حضور فرزندان حضرت آیت الله خامنه ای در دفتر حماس به منظور ابلاغ پیام تسلیت رهبر انقلاب
رهبر معظم انقلاب اسلامی: مصرف رد مظالم برای مردم فلسطین و لبنان جایز است
رهبر انقلاب: مصرف رد مظالم برای مردم فلسطین و لبنان جایز است
رهبر انقلاب: مصرف رد مظالم برای مردم فلسطین و لبنان جایز است
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 4 آبان 1403 ساعت 17:002024-10-25سياسي

ابلاغ سلام رزمندگان فلسطین در غزه به رهبر انقلاب


فرزندان رهبر انقلاب، با حضور در دفتر نمایندگی جنبش مقاومت اسلامی فلسطین (حماس)، ضمن ابلاغ سلام حضرت آیت الله خامنه ای به این جنبش مقاومت، - در جریان دیدار فرزندان رهبر انقلاب از دفتر مقاومت فلسطین در تهران مطرح شد ابلاغ سلام رزمندگان فلسطین در غزه به رهبر انقلاب فرزندان رهبر انقلاب، با حضور در دفتر نمایندگی جنبش مقاومت اسلامی فلسطین (حماس)، ضمن ابلاغ سلام حضرت آیت الله خامنه ای به این جنبش مقاومت، مراتب تبریک و تسلیت ایشان را به مناسبت شهادت فرمانده مجاهد فلسطینی و رییس دفتر سیاسی حماس، یحیی السّنوار، به نماینده این جنبش در تهران ابراز کردند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، فرزندان حضرت آیت الله خامنه ای رهبر انقلاب اسلامی در این دیدار، ضمن ابلاغ سلام حضرت آیت الله خامنه ای، مراتب تبریک و تسلیت ایشان را به مناسبت شهادت آقای یحیی السّنوار به نماینده ی حماس در تهران اعلام کردند.

ایشان در این دیدار، همچنین با اشاره به تصریح اخیر حضرت آیت الله خامنه ای برای کمک به مردم فلسطین و لبنان، به تشریح کمک های مردمی ملّت ایران پرداختند و پویش ملّی ایران همدل را نمونه ای از این کمک ها برای همراهی با رزمندگان و مردم مقاوم فلسطین و لبنان اعلام کردند.


برچسب ها: حضرت آیت الله خامنه ای - رهبر انقلاب - آیت الله خامنه ای - فرزندان رهبر انقلاب - مقاومت اسلامی فلسطین - فلسطین - انقلاب
آخرین اخبار سرویس:

ابلاغ سلام رزمندگان فلسطین در غزه به رهبر انقلاب

ابلاغ سلام رزمندگان فلسطین در غزه به رهبر انقلاب