مطالب مرتبط:
رییس کمیته امداد وارد سمنان شد
رییس کمیته امداد کشور: کمک های چشمگیر مردمی نشانه تدین سمنانی ها است
سفر سرپرست سازمان آموزش فنی و حرفه ای کشور به استان البرز
فوری/خبر خوش رییس سازمان برنامه و بودجه برای بازنشستگان | آغاز واریز 5 میلیون تومانی برای بازنشستگان امروز 30 مهر
نیاز 7600 واحد نهضت ملی مسکن استان سمنان به تسهیلات بانکی
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 2 آبان 1403 ساعت 06:202024-10-23سياسي

آغاز سفر رسمی رییس کمیته امداد کشور به استان سمنان


مدیرکل کمیته امداد استان سمنان از آغاز سفر سه روزه رییس کمیته امداد کشور در این استان خبر داد و گفت: شاهرود و میامی نخستین مقصد سفر مرتضی بختیاری هستند.

- شاهرود- مدیرکل کمیته امداد استان سمنان از آغاز سفر دو روزه رییس کمیته امداد کشور در این استان خبر داد و گفت: شاهرود و میامی نخستین مقصد سفر مرتضی بختیاری هستند.

محمد حسین ذوالفقاری در گفت وگو با خبرنگار مهر ، بابیان اینکه رییس کمیته امداد کشور شب گذشته وارد سمنان شده و امروز چهارشنبه به شاهرود و میامی سفر رسمی خود در استان سمنان را با ورود به شاهرود آغاز کرد، ابراز داشت: برنامه ها سفر سید مرتضی بختیاری از لحظاتی قبل با حضور در کمیته امداد شهرستان شاهرود آغاز شد همچنین باید گفت بهانه این حضور، مراسم معارفه مدیر جدید این اداره است.

وی بابیان اینکه در مهمترین برنامه ها رییس کمیته امداد کشور از شجره طیبه شهر رویان بازدید خواهند داشت که این مراسم در واقع وقف محصول باغ برای خرج نیازمندان است، افزود: خیر نیکوکار آقای جعفری 350 اصله درخت زردآلو را وقف کمیته امداد کردند که در این بازدید از ایشان تقدیر می شود.

مدیر کل کمیته امداد استان سمنان با بیان اینکه از یک مرکز نیکوکاری نیز بازدید می شود، ابراز داشت: در این سفر چالش های مراکز نیکوکاری نیز مطرح و پیشنهادات لازم ارائه می شود.


برچسب ها: رییس کمیته امداد کشور - کمیته امداد - رییس کمیته امداد - کمیته امداد استان سمنان - استان سمنان - امداد - کمیته
آخرین اخبار سرویس:

آغاز سفر رسمی رییس کمیته امداد کشور به استان سمنان

آغاز سفر رسمی رییس کمیته امداد کشور به استان سمنان