مطالب مرتبط:
برگزاری همایش تخصصی جزایر سه گانه ایرانی در دانشگاه علامه
سرپرست دانشگاه علامه طباطبایی: دانشگاه میزبان همایش تخصصی جزایر سه گانه ایرانی می شود
تشکیل کارگروه تخصصی جزایر سه گانه ایرانی در مرکز پژوهش های مجلس
جزایر سه گانه همیشه ایرانی
اولین دوره تخصصی خبرنگاری در حوزه علمیه مازندران برگزار می شود
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 2 آبان 1403 ساعت 16:202024-10-23سياسي

همایش تخصصی جزایر سه گانه ایرانی در دانشگاه علامه برگزار می شود


سرپرست دانشگاه علامه طباطبایی گفت: همایش ملی «چشم انداز توسعه اقتصادی و اجتماعی جزایر سه گانه و تقویت وفاق منطقه ای با همسایگان» در دانشگاه علامه طباطبایی برگزار می شود.

- همایش تخصصی جزایر سه گانه ایرانی در دانشگاه علامه برگزار می شود سرپرست دانشگاه علامه طباطبایی گفت: همایش ملی چشم انداز توسعه اقتصادی و اجتماعی جزایر سه گانه و تقویت وفاق منطقه ای با همسایگان در دانشگاه علامه طباطبایی برگزار می شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، شجاع احمدوند سرپرست دانشگاه علامه طباطبایی در شصت و سومین اجلاس سراسری معاونان آموزشی و تحصیلات تکمیلی دانشگاه ها و موسسات آموزش عالی سراسر کشور، از برگزاری همایش ملی چشم انداز توسعه اقتصادی و اجتماعی جزایر سه گانه و تقویت وفاق منطقه ای با همسایگان در این دانشگاه خبر داد.

سرپرست دانشگاه علامه طباطبایی گسترش برنامه های اجتماعی را از برنامه های این دانشگاه برشمرد و گفت: آموزش در برنامه ریزی ها مظلوم واقع شده باشد اما از اهمیت آموزش کاسته نشده بلکه فراتر هم رفته است.

وی به بیان اهمیت آموزش در مراکز دانشگاهی پرداخت و تاکید کرد: معتقدیم بدون پژوهش، آموزش می میرد اما بدون آموزش اصلا پژوهشی به وجود نخواهد آمد، تمام این موارد متاخر بر آموزش است.


برچسب ها: دانشگاه علامه طباطبایی - دانشگاه علامه - علامه طباطبایی - دانشگاه - جزایر سه گانه - طباطبایی - چشم انداز توسعه
آخرین اخبار سرویس:

همایش تخصصی جزایر سه گانه ایرانی در دانشگاه علامه برگزار می شود

همایش تخصصی جزایر سه گانه ایرانی در دانشگاه علامه برگزار می شود