مطالب مرتبط:
ارتش رژیم صهیونیستی تصاویری منتشر کرده است که نشان می دهد ده ها فلسطینی را در شمال غزه در نزدیکی بیمارستان اندونزی که بسیاری در آن پناه گرفته بودند، بازداشت کرده اند
توقف جنایات رژیم صهیونیستی هدف مشترک ایران و بحرین
توقف جنایات رژیم صهیونیستی هدف مشترک ایران و بحرین/ توسعه روابط دو کشور در دستور کار قرار گرفت
توقف جنایات رژیم صهیونیستی هدف مشترک ایران و بحرین/ توسعه روابط دو کشور در دستور کار قرار گرفت |
توقف جنایات رژیم صهیونیستی هدف مشترک ایران و بحرین
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 1 آبان 1403 ساعت 13:452024-10-22سياسي

جنایات رژیم صهیونیستی در غزه و لبنان نشان از درماندگی دشمنان است


بیجار_ جانشین فرمانده سپاه بیت المقدس کردستان گفت: جنایات رژیم صهیونیستی در غزه و لبنان نشان از درماندگی دشمنان جنایتکار است.

- بیجار_ جانشین فرمانده سپاه بیت المقدس کردستان گفت: جنایات رژیم صهیونیستی در غزه و لبنان نشان از درماندگی دشمنان جنایتکار است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، سردار جمشید رضایی ظهر سه شنبه در محفل انس و مودت وابستگان سپاه ناحیه بیجار در تالار جوان با تقدیر از بانیان این مراسم معنوی و نورانی اظهار کرد: امروز در خدمت خانواده شهدا و جانبازانی هستیم که عمر خود را در راه این انقلاب قدم برداشتند و تلاش آنها جای تقدیر دارد.

وی افزود: رزمندگان شهرستان بیجار در این 45 سال حماسه ساز این انقلاب اسلامی شدند که در دوران انقلاب، در دوران دفاع مقدس، در راستای پاکسازی گروهک های ضد انقلاب و در دوران اغتشاشات حماسه آفریدند و نظام انقلاب اسلامی را همراهی کردند.

جانشین فرمانده سپاه بیت المقدس کردستان تصریح کرد: انقلاب اسلامی ایران با رهبری معمار کبیر انقلاب و پشتیبانی مردم به پیروزی رسید و امام راحل یک نظام سیاسی را تعریف کردند که در تقابل همه نظام های سیاسی مرسوم دنیا قرار گرفت و فکر جدیدی برای اداره نظم جهان داشت که آن هم استقلال، آزادی و جمهوری اسلامی بود.


برچسب ها: جنایات رژیم صهیونیستی - فرمانده سپاه بیت المقدس - سپاه بیت المقدس کردستان - رژیم صهیونیستی - انقلاب - صهیونیستی - انقلاب اسلامی
آخرین اخبار سرویس:

جنایات رژیم صهیونیستی در غزه و لبنان نشان از درماندگی دشمنان است

جنایات رژیم صهیونیستی در غزه و لبنان نشان از درماندگی دشمنان است