مطالب مرتبط:
پدافند غیرعامل به دنبال کاهش آسیب پذیری در هنگام بحران با رویکرد اقدامات غیرنظامی است
رعایت اصول پدافند غیرعامل در ساخت و سازها ضروری است
روابط عمومی های استان تهران«مدیریت رسانه ای بحران»را فرا می گیرند
تصاویر/ مراسم نکوداشت هفته پدافند غیرعامل در شهرستان دهلران
نواختن زنگ پدافند غیرعامل در دبیرستان دخترانه 15 خرداد طبس
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 5 آبان 1403 ساعت 13:402024-10-26سياسي

قاوم سازی و رعایت موارد مرتبط با مدیریت بحران و پدافند غیرعامل است


معاون معدن و منابع دفاعی سازمان پدافند غیرعامل کشور گفت: مقاوم سازی و رعایت موارد مرتبط با مدیریت بحران و پدافند غیرعامل از جمله ارکان مدرسه امن و مقاوم است.

- ایسنا/سمنان معاون معدن و منابع دفاعی سازمان پدافند غیرعامل کشور گفت: مقاوم سازی و رعایت موارد مرتبط با مدیریت بحران و پدافند غیرعامل از جمله ارکان مدرسه امن و مقاوم است.

امیر ملک امروز (5 آبان) در آیین نکوداشت پدافند غیرعامل، تدبیر امروز، امنیت فردا که به مناسبت فرارسیدن هفته پدافند غیرعامل با حضور هاشمی استاندار سمنان ، دستیار رییس پدافند کشور و سردار شوقانی فرماندهی سپاه قائم در دبیرستان رحمت الله قدس سمنان برگزار شد با بیان اینکه باید پیش بینی و آمادگی های لازم را برای هر سناریویی داشته باشیم افزود: جمهوری اسلامی ایران از قدرت بالایی در همه بخش ها برخوردار است.

وی با تقدیر از دست اندرکاران برگزاری مانور پدافند غیرعامل و کلاس های آموزشی در مدارس سمنان اظهار کرد: مدرسه آماده و مدرسه امن و مقاوم دو رویکرد سازمان پدافند غیرعامل کشور در خصوص مدارس است که به صیانت و حفاظت از دانش آموزان می پردازد.

وی به اهمیت استحکام بخشی به مدارس پرداخت و افزود: مقاوم سازی و رعایت موارد مرتبط با مدیریت بحران و پدافند غیرعامل از جمله ارکان مدرسه امن و مقاوم است.


برچسب ها: پدافند غیرعامل - سازمان پدافند غیرعامل کشور - پدافند - سازمان پدافند غیرعامل - مدیریت بحران - سازمان پدافند - مقاوم
آخرین اخبار سرویس:

قاوم سازی و رعایت موارد مرتبط با مدیریت بحران و پدافند غیرعامل است

قاوم سازی و رعایت موارد مرتبط با مدیریت بحران و پدافند غیرعامل است