مطالب مرتبط:
آغاز عملیات اجرایی واحدهای مسکن کارکنان شرکت فولاد اکسین خوزستان از اواخر آبان / توجه به تامین مسکن کارکنان فولاد اکسین در کنار تولید
رسایی: اول خودمان به قانون شفافیت عمل کنیم و بعد از دیگران بخواهیم/ قالیباف: وارد سایت شوید و ببینید مجلس قانون شفافیت را اجرایی می کند یا خیر؟
فاز نخست بازسازی نیروگاه طرشت برای تابستان 1403 تکمیل می شود
ویدیو| حواشی پیروزی مجتبی حسینی مقابل یحیی گل محمدی/ آلومینیوم چگونه مقابل فولاد کامبک زد؟
کشف پیکر شهید سید هاشم صفی الدین در جنوب لبنان | جزییاتی از زندگی رییس شورای اجرایی حزب الله
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 2 آبان 1403 ساعت 14:052024-10-23اقتصادي

فاز دوم نیروگاه سیکل ترکیبی آلومینیوم المهدی وارد عملیات اجرایی شد


استاندار هرمزگان آغاز عملیات اجرایی فازدوم نیروگاه سیکل ترکیبی 546 مگاواتی آلومینیوم المهدی را گامی در مسیر کمک به رفع ناترازی انرژی و افزایش تولید صنایع استان برشمرد.

- ایسنا/هرمزگان استاندار هرمزگان آغاز عملیات اجرایی فازدوم نیروگاه سیکل ترکیبی 546 مگاواتی آلومینیوم المهدی را گامی در مسیر کمک به رفع ناترازی انرژی و افزایش تولید صنایع استان برشمرد.

مهدی دوستی استاندار هرمزگان امروز چهارشنبه دوم آبان ماه، در مراسم آغاز عملیات اجرایی فاز دوم نیروگاه سیکل ترکیبی آلومینیوم المهدی، گفت: یکی از چالش های ما در اقتصاد کشور ناترازی انرژی است که علاوه بر اینکه تولید صنایع را تحت تأثیر قرار داده، موجب شده که بخش خانگی هم با قطعی برق مواجه شوند.

وی با اشاره به اهمیت برنامه های کاهش آسیب جدی تولید صنایع ناشی از این ناترازی انرژی، افزود:ورود صنایع به بخش تولید برق علاوه بر کمک به پیک زدایی در مصرف برق، مخصوصا در استان که یک پیک مصرف بالای وسایل سرمایشی در تابستان داریم، توانسته گام مؤثری نیز در افزایش تولید صنایع استان باشد.

استاندار هرمزگان ادامه داد: باتوجه به اینکه برق تولیدی نیروگاه آلومینیوم المهدی به شبکه تحویل می شود هم در مجموع برق مصرفی موردنیاز صنعت استفاده می شود و از سوی دیگر هم در در پایداری شبکه سراسری برق و ساما


برچسب ها: نیروگاه سیکل ترکیبی - آلومینیوم المهدی - استاندار هرمزگان - سیکل ترکیبی - آلومینیوم - هرمزگان - نیروگاه
آخرین اخبار سرویس:

فاز دوم نیروگاه سیکل ترکیبی آلومینیوم المهدی وارد عملیات اجرایی شد

فاز دوم نیروگاه سیکل ترکیبی آلومینیوم المهدی وارد عملیات اجرایی شد