بانک رسالت و 9 مسئلهبانک رسالت به عنوان یک بانک غیر حضوری شناخته می شود اما مشتریان این بانک رضایت چندانی نسبت به عملکرد آن نداشته و مسائلی را به عنوان نقاط ضعف این بانک مطرح کرده اند. - به گزارش سایت قطره و به نقل ازنکاتی را مطرح کرده اند که در ادامه به برخی از این موارد می پردازیم. مشکل اول: تأخیر در پاسخگویی و کندی در ارائه خدمات یکی از شکایات مشترک بین مشتریان بانک رسالت، تأخیر در پاسخگویی و کندی در ارائه خدمات است. به گفته یکی از ارباب رجوعان، برای دریافت یک پاسخ ساده مجبور به تماس های مکرر و منتظر ماندن در صف طولانی انتظار برای پاسخگویی تلفنی هستیم . این فرد اشاره می کند که گاهی تماس های تلفنی نیز بی پاسخ می ماند یا به فرد دیگری ارجاع داده می شود که گویی راه حل مشخصی برای مشکل او وجود ندارد. مشکل دوم: تأخیر در صدور یا دریافت کارت و دسترسی محدود به حساب بسیاری از مشتریان بانک رسالت با مشکل تأخیر در صدور کارت بانکی یا عدم دریافت به موقع آن و عدم دسترسی به موجودی حساب خود در طی این مدت روبرو هستند. یکی از مشتریان با انتقاد از وضعیت موجود گفت: دو ماه پیش حساب باز کردیم و کارت ما هنوز نرسیده؛ همه پول ما در آن حساب ریخته شده و نمی توانیم برداشت کنیم. مشکل مشابهی نیز از سوی مشتری دیگری گزارش شده که به گفته وی، نزدیک سه ماه است که حساب باز کرده ام ولی هیچ کارت و پیامی دری برچسب ها: بانک - پاسخگویی - ارائه خدمات - مشتریان - تأخیر - پاسخ - رسالت |
آخرین اخبار سرویس: |