مطالب مرتبط:
دنیامالی: به دنبال تصویب طرح جامع المپیک هستیم
دنیامالی وارد تبریز شد
دنیامالی وارد تبریز شد
دنیامالی وارد تبریز شد | اخبار ورزشی
دنیامالی وارد تبریز شد
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 1 آبان 1403 ساعت 13:402024-10-22ورزشي

دنیامالی: با ذره بین وضعیت کاراته را پیگیری می کنم


وزیر ورزش در بازدید از اردوی تیم ملی کاراته بر اهمیت و پیشینه این رشته تاکید کرد و گفت: با ذره بین روی کاراته کار می کنم و همه توانم را می گذارم تا در ناگویا در همه اوزان مدال بگیرد.

- وزیر ورزش در بازدید از اردوی تیم ملی کاراته بر اهمیت و پیشینه این رشته تاکید کرد و گفت: با ذره بین روی کاراته کار می کنم و همه توانم را می گذارم تا در ناگویا در همه اوزان مدال بگیرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر و به نقل از پایگاه خبری وزارت ورزش و جوانان، دکتر احمد دنیامالی پس از دیدار با امام جمعه تبریز، به اردوی تیم ملی کاراته در مجموعه ورزشی جهان پهلوان تختی رفت و جویای آخرین شرایط تیم ملی کاراته شد.

در ابتدا سعید نیکوخصلت مدیر تیم های ملی کاراته و در ادامه شهرام هروی، سرمربی تیم ملی در خصوص شرایط تیم ملی کاراته پیش از اعزام به مسابقات جام جهانی اسپانیا صحبت های مختلفی به میان آوردند و تاکید داشتند که حضور وزیر ورزش و جوانان باعث مسرت و دلگرمی تیم ملی کاراته شده است.

در ادامه احمد دنیامالی وزیر ورزش و جوانان خطاب به ملی پوشان کاراته گفت: خیلی خوشحالم این فرصت فراهم شد از نزدیک تمرین تیم ملی کاراته را ببینم.

من قبل از انقلاب یادم می آید، هیچ رشته رزمی غیر از کاراته وجود نداشت و ما در کاراته جایگاه خیلی خوبی در دنیا داریم اما این جایگاه سینوسی است و


برچسب ها: تیم ملی کاراته - اردوی تیم ملی کاراته - کاراته - تیم ملی - اردوی تیم ملی - ذره بین - وزیر ورزش
آخرین اخبار سرویس:

دنیامالی: با ذره بین وضعیت کاراته را پیگیری می کنم

دنیامالی: با ذره بین وضعیت کاراته را پیگیری می کنم