مطالب مرتبط:
اطلاعیه پدافند هوایی کشور درباره صدای انفجار در پی خمله اسراییل / نیویورک تایمز : حمله رژیم صهیونیستی به ایران پایان یافت
اطلاعیه پدافند هوایی کشور درباره صدای انفجار در پی حمله اسراییل / نیویورک تایمز : حمله رژیم صهیونیستی به ایران پایان یافت
صدای چندین انفجار در تهران / سخنگوی ارتش اسراییل: به اهداف نظامی در ایران حمله کردیم /فارس: چند پایگاه نظامی در غرب و جنوب غرب تهران هدف حمله رژیم صهیونیستی قرار گرفت / تسنیم: تا این لحظه اصابت موشک به مراکز سپاه در تهران اتفاق نیفتاده / مقابله پدافند هوایی در تهران / المیادین: تمام موش
عربستان حمله رژیم اسراییل به ایران را محکوم کرد
افشا و لو رفتن اسناد حمله رژیم صهیونیستی اسراییل به ایران / حمله هوای در دستور کار
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 5 آبان 1403 ساعت 10:102024-10-26بين الملل

عمان، حمله هوایی رژیم اسراییل به ایران را شدیدا محکوم کرد


وزارت امور خارجه سلطنت عمان در بیانیه ای حمله هوایی رژیم اسراییل به اراضی جمهوری اسلامی ایران را به شدت محکوم کرده و آن را نقض آشکار قوانین بین المللی و تهدیدی برای ثبات منطقه دانست.

- وزارت امور خارجه سلطنت عمان در بیانیه ای حمله هوایی رژیم اسراییل به اراضی جمهوری اسلامی ایران را به شدت محکوم کرده و آن را نقض آشکار قوانین بین المللی و تهدیدی برای ثبات منطقه دانست.

گروه بین الملل خبرگزاری دانشجو: وزارت امور خارجه سلطنت عمان در بیانیه ای حمله هوایی رژیم اسراییل به اراضی جمهوری اسلامی ایران را به شدت محکوم کرده و آن را نقض آشکار قوانین بین المللی و تهدیدی برای ثبات منطقه دانست.

 در این بیانیه تأکید شده است که چنین اقداماتی منجر به تشدید خشونت و تضعیف تلاش های بین المللی برای کاهش تنش ها و حل بحران ها از راه های مسالمت آمیز و دیپلماتیک می شود.

 سلطنت عمان همچنین از جامعه بین المللی خواستار اقدام فوری برای توقف تجاوزات اسراییل و اطمینان از رعایت قوانین بین المللی شد و این اقدامات را تهدیدی برای صلح و امنیت منطقه دانست.

 عمان ضمن تأکید بر لزوم پایان اشغالگری اسراییل بر اراضی فلسطینی، خواستار توقف حملات اسراییل به نوار غزه و احترام به حقوق ملت فلسطین و قطعنامه های سازمان ملل شد.


برچسب ها: جمهوری اسلامی ایران - قوانین بین المللی - رژیم اسراییل - وزارت امور خارجه - بین الملل - بین المللی - سلطنت عمان
آخرین اخبار سرویس:

عمان، حمله هوایی رژیم اسراییل به ایران را شدیدا محکوم کرد

عمان، حمله هوایی رژیم اسراییل به ایران را شدیدا محکوم کرد