مطالب مرتبط:
نشست شورای همکاری های حوزه و آموزش و پرورش یزد برگزار شد
کارگاه مهارت افزایی طرح سجاده درس برگزار می شود
دوره آموزش پیشرفته مستندسازی ویژه طلاب برگزار می شود
کارگاه خوشنویسی «مشقِ مِهر» در ابرکوه برگزار شد
صوت | آموزش صحیح خوانی آیات 1 تا 14 سوره واقعه
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 1 آبان 1403 ساعت 12:102024-10-22اجتماعي

کارگاه آموزش خانواده در کردستان برگزار می شود


سنندج_رییس آموزش و پرورش استثنایی استان کردستان گفت: کارگاه های آموزش خانواده در راستای مشارکت راهبردی والدین در امر تعلیم و تربیت دانش آموزان با نیازهای ویژه در کردستان برگزار می شود.

- سنندج_رییس آموزش و پرورش استثنایی استان کردستان گفت: کارگاه های آموزش خانواده در راستای مشارکت راهبردی والدین در امر تعلیم و تربیت دانش آموزان با نیازهای ویژه در کردستان برگزار می شود.

طالب محمدی در گفت وگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: تقویت نقش انجمن های اولیا و مربیان مدارس استثنایی از طریق جلب مشارکت و بهره مندی از توانایی اولیا با هدف ارتقای کیفی خدمات آموزشی، پرورشی و توان بخشی در جهت پیشبرد هرچه بهتر آموزش و پرورش دانش آموزان با نیازهای ویژه است.

وی افزود: برگزاری انتخابات، کلاس و کارگاه های آموزش خانواده در راستای مشارکت راهبردی والدین در امر تعلیم و تربیت دانش آموزان با نیازهای ویژه از برنامه های پیش بینی شده در این هفته است.

وی خاطرنشان کرد: ضرورت ارتباط خانه و مدرسه برکسی پوشیده نیست و مورد توجه صاحب نظران تعلیم و تربیت و نظام های آموزشی در جهان بوده است، اما کیفیت این ارتباط می تواند اثربخشی فرایند تربیت را به میزان قابل توجهی تحت تأثیر قرار دهد.


برچسب ها: دانش آموزان با نیازهای ویژه - آموزش خانواده - دانش آموزان - آموزش و پرورش استثنایی - آموزش - تعلیم و تربیت - آموزش و پرورش
آخرین اخبار سرویس:

کارگاه آموزش خانواده در کردستان برگزار می شود

کارگاه آموزش خانواده در کردستان برگزار می شود