مطالب مرتبط:
گزارتصویری از نهمین جشنواره رسانه ای ابوذر اصفهان که روز جمعه در آستان مقدس حضرت زینب(س) برگزار شد
گزارش تصویری یادواره ملی شهدای رسانه کشور و شهدای مظلوم خبرنگار غزه که به میزبانی شاهین شهر در محل تالار شیخ بهایی برگزار شد
فیلم | آتش سوزی در نیزارهای حومه شهر چغادک بوشهر
جشنواره ملی مردمی سفال و سمنوی سنتی شهرضا برگزار می شود
جشنواره روستایی پیشوا با هدف رشد و تعالی روستاها برگزار شده است
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 1 آبان 1403 ساعت 07:352024-10-22سياسي

جشنواره اقوام ایرانی در ساحل شهر بوشهر برگزار می شود


معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار بوشهر گفت: جشنواره اقوام ایرانی از 2 تا 11 آبان ماه به مدت 10 شب در ساحل شهر بوشهر برای نشاط اجتماعی مردم استان برگزار می شود.

- بوشهر- معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار بوشهر گفت: جشنواره اقوام ایرانی از 2 تا 11 آبان ماه به مدت 10 شب در ساحل شهر بوشهر برای نشاط اجتماعی مردم استان برگزار می شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، اکبر پورات دوشنبه شب در نشست شورای اداری استان بوشهر با تبریک و تسلیت شهادت فرماندهان محور مقاومت و تاکید بر دو مؤلفه تحقق وعده الهی که همانا پیروزی حق بر باطل است اظهار کرد: مدیران دستگاه های اجرایی و مردم شریف و ولایتمدار استان بوشهر اهتمام ویژه برای عمل به فرمان رهبر معظم انقلاب در پشتیبانی از جبهه مقاومت و همراهی با قرارگاه شهید شاطری و ستاد مردمی پشتیبانی از جبهه مقاومت داشته باشند.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار بوشهر تصریح کرد: دستگاه های اجرایی و سایر سازمان های مربوطه توجه به اصول پدافندی و ارتقای آمادگی های لازم برای پیشگیری از بروز هرگونه اخلال در روند خدمت رسانی در صورت وقوع تهدیدات احتمالی مد نظر قرار دهند.

وی افزود: نهادهای فرهنگی و روابط عمومی ها توجه به مناسبت های پیش رو ازجمله 13 آبان به عنوان نماد استکبار ستیزی و توجه به آذین بندی و برنامه ری


برچسب ها: بوشهر - جشنواره اقوام - اجتماعی - اقوام ایرانی - استان - استاندار بوشهر - شهر بوشهر
آخرین اخبار سرویس:

جشنواره اقوام ایرانی در ساحل شهر بوشهر برگزار می شود

جشنواره اقوام ایرانی در ساحل شهر بوشهر برگزار می شود