مطالب مرتبط:
سامانه بارشی در راه اصفهان است/ احتمال بارش برف پاییزی
سامانه بارشی در راه اصفهان است/ احتمال بارش برف پاییزی
سامانه بارشی در راه اصفهان است/ احتمال بارش برف پاییزی |
جلوه ای زیبا از بارش برف پاییزی در «ورگه دره» تالش
بارش اولین برف پاییزی در گیلان + فیلم
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 1 آبان 1403 ساعت 20:002024-10-22اجتماعي

احتمال بارش برف پاییزی در اصفهان


به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک هشدار سطح زرد رنگ زمانی صادر می شود که رخداد پدیده ای جوی ممکن است در سفرها و انجام کارهای روزمره اختلالاتی ایجاد کند.

هشدار زرد رنگ برای آگاهی مردم صادر می شود تا بتوانند آمادگی لازم را برای مواجهه با پدیده ای جوی که از حالت معمول کمی شدت بیشتری دارد، داشته باشند؛ همچنین از سوی دیگر مسئولان نیز در جریان این هشدارها قرار می گیرند تا اگر لازم باشد تمهیداتی بیندیشند.

بر همین اساس اداره کل هواشناسی اصفهان ساعتی پیش با صدور هشدار سطح زرد اعلام کرد که از شامگاه امروز سه شنبه و صبح فردا چهارشنبه احتمال رگبار پراکنده باران و در ارتفاعات بارش پراکنده برف در مناطق شرقی و تا حدودی مرکزی استان وجود دارد.

بنا بر اعلام اداره کل هواشناسی اصفهان همچنین از بعدازظهر پنجشنبه تا صبح جمعه رگبار باران و در ارتفاعات استان و مناطق سردسیر غرب بارش برف و مه آلودگی پیش بینی می شود.

فعالیت سامانه بارشی روز پنجشنبه سوم آبان ماه همه مناطق استان به ویژه شهر اصفهان، بویین میان دشت، چادگان، خوانسار، فریدن (داران)، فریدونشهر، گلپایگان، آران و بیدگل، اردستان، انارک، بادرود، سمیرم، چوپانان، خمینی شهر، خور و بیابانک، دهق، برخوار (دولت آباد)، زواره، کاشان، کبوتر آباد، کوهپایه، مهاباد، مورچه خورت، شاهین شهر و میمه، نایین، نجف آباد، ن


برچسب ها: اداره کل هواشناسی - هواشناسی اصفهان - هشدار سطح زرد - هشدار - اصفهان - ارتفاعات - هواشناسی
آخرین اخبار سرویس:

احتمال بارش برف پاییزی در اصفهان

احتمال بارش برف پاییزی در اصفهان