مطالب مرتبط:
فرهنگ شهادت؛ فرهنگ عمومی جامعه زنده است
گفتگوی قطر و سازمان ملل برای تقویت صلح در افغانستان
گردشگری سلامت و مذهبی در قم تقویت می شود
پوتین: تقویت روابط تجاری اقتصادی با ایران در اولویت است
بریکس زمینه تقویت اقتصادی ایران را فراهم می کند
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 3 آبان 1403 ساعت 22:502024-10-24سياسي

فرهنگ شایسته سالاری در جامعه تقویت شود


فرمانده سپاه شهدای آذربایجان غربی گفت: فرهنگ شایسته سالاری باید در جامعه تقویت شده و همه نهادها در این راستا گام بردارند.

- ارومیه-فرمانده سپاه شهدای آذربایجان غربی گفت: فرهنگ شایسته سالاری باید در جامعه تقویت شده و همه نهادها در این راستا گام بردارند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، سردار سرتیپ دوم پاسدار محمدحسین رجبی، روز پنجشنبه در آیین تجلیل از خانواده شهدای هشت سال دفاع مقدس و بسیجیان ممتاز که در سلماس برگزار شد، گفت: الگو نمایی و تقویت فرهنگ شایسته سالاری مهم ترین هدف جشنواره مالک اشتر است؛ در این جشنواره مدیران موفق در رده های مختلف شناسایی، معرفی و تکریم می شوند.

وی در ادامه سخنان خود تکریم مدیران موفق را یک گام بلند در راستای ایجاد انگیزه در بین سایر رده ها دانست و ادامه داد: بهره گرفتن از فرصت ها برای به میدان آوردن ابتکارات، خلاقیت ها و تقویت ظرفیت ها بسیار ضروری است که جشنواره های مختلف از جمله مالک اشتر با این هدف برگزار می شود.

فرمانده سپاه شهدای آذربایجان غربی اجرای هرچه بهتر مأموریت ها را از مهم ترین برکات جشنواره مالک اشتر سپاه دانست و گفت: سپاه مولود انقلاب اسلامی بوده و در همه عرصه ها با عزم راسخ در حال تلاش است ولی برگزاری رویدادهای مختلف از جمله جشنواره مالک اشتر برای بهبود کیفی فعالیت ها کمک می کند.


برچسب ها: شایسته سالاری - آذربایجان غربی - تقویت - شایسته - سالاری - فرمانده سپاه - مدیران موفق
آخرین اخبار سرویس:

فرهنگ شایسته سالاری در جامعه تقویت شود

فرهنگ شایسته سالاری در جامعه تقویت شود