مطالب مرتبط:
9 روش خانگی برای درمان سینوزیت (فیلم)
9 روش خانگی برای خلاص شدن از شر سینوزیت! + ویدئو آموزشی
با این 5 روش ساده خانگی موهایتان را کرلی کنید
تفاوت افسردگی و زوال عقل در سالمندی چیست؟
دردناک ترین قسمت جوکر از توصیف افسردگی عمو رشید و هنرمندان /وقتی علی صادقی حرف دلش از زبان عمو رشید میشنوه!/01 آبان 1403
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 1 آبان 1403 ساعت 08:102024-10-22پزشكي

یک روش «تحریک مغزی خانگی» برای رفع افسردگی


یکی از چالش های مهم در زمینه درمان اختلالات روانی، یافتن روش های موثر و در دسترس است که بتوانند بدون نیاز به حضور مستمر در مراکز درمانی، به افراد کمک کنند.

- یکی از چالش های مهم در زمینه درمان اختلالات روانی، یافتن روش های موثر و در دسترس است که بتوانند بدون نیاز به حضور مستمر در مراکز درمانی، به افراد کمک کنند.

افسردگی شدید یکی از این اختلالات است که اثرات جدی بر کیفیت زندگی افراد می گذارد و می تواند منجر به عوارض جبران ناپذیری مانند خودکشی شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، اختلال افسردگی شدید (MDD) یکی از مهم ترین دلایل ناتوانی در سراسر جهان است و متأسفانه درصد قابل توجهی از افرادی که با این اختلال دست و پنجه نرم می کنند، حتی با استفاده از داروها و روان درمانی های موجود به بهبودی کامل نمی رسند.

درمان های رایج این بیماری شامل استفاده از داروهای ضدافسردگی و روش های روان درمانی است، اما این روش ها همیشه پاسخگو نیستند و در برخی موارد، بیماران به درمان های تکمیلی نیاز دارند.

به همین دلیل، پژوهشگران به دنبال روش های جدیدتر و غیر دارویی برای کمک به این افراد هستند.

یکی از روش هایی که در سال های اخیر به عنوان یک درمان نوین مورد توجه قرار گرفته، تحریک مستقیم مغز از طریق جریان الکتریکی ضعیف (tDCS) است که بدون نیاز به جراحی و با استفاده از الکتروده


برچسب ها: درمان - اختلال - افسردگی - درمانی - اختلالات - یکی از - روان درمانی
آخرین اخبار سرویس:

یک روش «تحریک مغزی خانگی» برای رفع افسردگی

یک روش «تحریک مغزی خانگی» برای رفع افسردگی