مطالب مرتبط:
مدیران پروازی تحقیری برای خوزستان است
واکنش استاندار جدید خوزستان به مدیران پروازی
توضیح وزیر علوم درباره دانشجویان اخراجی و انتصابات در دانشگاه ها
آغاز سنجش سلامت نوآموزان در خوزستان
سوگیری در انتصابات وزارت بهداشت وجود ندارد
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 2 آبان 1403 ساعت 21:252024-10-23سياسي

نباید در انتصابات مدیران خوزستان دخالتی صورت بگیرد


نماینده ولی فقیه در استان خوزستان گفت: باید به استاندار جدید کمک کنیم، نباید در انتصاب مدیران دخالت داشته باشیم و بگوییم حتماً این شخص انتخاب شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، حجت الاسلام والمسلمین سید عبدالنبی موسوی فرد عصر امروز چهارشنبه در آیین تکریم و معارفه استاندار خوزستان که در محل سالن شهید هاشمی استانداری برگزار شد اظهار کرد: ان شاءالله بتوانیم خود را مهیا کنیم، در نظام اسلامی آنگونه که مورد توجه امام ولی عصر (عج) است سربازی و خدمت کنیم.

وی بیان کرد: در مدت زمان 2 سالی که خدمت استاندار سابق خوزستان بودیم، خدمات ارزشمندی ارائه کرد و شبانه روزی تلاش می کرد، یکی از نکات مثبت وی همفکری، مشورت و به کار بستن مشورت ها بود.

نماینده ولی فقیه در خوزستان گفت: وقتی به سابقه فردی که به عنوان استاندار انتخاب شده نگاه می کنیم می بینیم هم انقلابی و هم متدین است، عَلَم و پرچم در دست وی است.

حجت الاسلام موسوی فرد با بیان اینکه در عرصه میدان سخت ترین کار اجرا است، ادامه داد: همه ما تکلیف داریم به دولت خدمتگزار کمک کنیم، حضرت آقا نیز فرمودند تضعیف این دولت حرام شرعی است ما مطیع فرمان آقا هستیم لذا بر خود واجب می دانیم که دولتمردان را کمک کنیم زیرا موفقیت شما، موفقیت نظام، دلگرم کننده مردم و بیرون کننده یاس و نامیدی از جامعه است.


برچسب ها: استاندار - خوزستان - نماینده ولی فقیه - استان - نماینده ولی فقیه در خوزستان - نماینده ولی فقیه در استان - سید عبدالنبی موسوی فرد
آخرین اخبار سرویس:

نباید در انتصابات مدیران خوزستان دخالتی صورت بگیرد

نباید در انتصابات مدیران خوزستان دخالتی صورت بگیرد