مطالب مرتبط:
اجلاسیه ملی شهدای ادیان توحیدی در شیراز برگزار شد
اعتراض جبهه اصلاحات ایران به اقدام ناشایست و مداخله جویانه اتحادیه اروپا در حمایت از ادعای امارات/ هرگونه ادعای مالکیت و حاکمیت در باره سه جزیره ایرانی فاقد اعتبار تاریخی، بین المللی و غیرقابل مذاکره است
اعتراض جبهه اصلاحات ایران به اقدام مداخله جویانه اتحادیه اروپا در حمایت از ادعای امارات: هرگونه ادعای مالکیت و حاکمیت در باره سه جزیره ایرانی فاقد اعتبار تاریخی، بین المللی و غیرقابل مذاکره است
قالیباف: ایران در راه حمایت از اتحاد امت اسلامی از هیچ تلاشی دریغ نکرده و نمی کند
پنتاگون از اسراییل حمایت قاطع کرد؛ تحقیقات درباره درز اطلاعات درباره حمله به ایران ادامه دارد
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 2 آبان 1403 ساعت 10:402024-10-23سياسي

ادیان توحیدی از نیروهای مسلح ایران حمایت کردند


نشست خبری نمایندگان اقلیت ها و نمایندگان ادیان توحیدی پیرامون حمایت از نیروهای مسلح و تمامیت ارضی ایران در انجام عملیات وعده صادق 2 در کلیسای سرکیس مقدس برگزار شد.

- نشست خبری نمایندگان اقلیت ها و نمایندگان ادیان توحیدی پیرامون حمایت از نیروهای مسلح و تمامیت ارضی ایران در انجام عملیات وعده صادق 2 در کلیسای سرکیس مقدس برگزار شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، نشست خبری نمایندگان اقلیت ها و نمایندگان ادیان توحیدی پیرامون حمایت از نیروهای مسلح و تمامیت ارضی ایران در انجام عملیات وعده صادق 2 در کلیسای سرکیس مقدس برگزار شد.

در این نشست که عصر روز سه شنبه برگزار شد، مارنرسای بنیامین اسقف اعظم کلیسای شرق آشور گفت: امروز نمایندگان مجلس و نمایندگان ادیان توحیدی اینجا هستیم تا اتفاقات وحشیانه و خون ریزی های رژیم صهیونیستی در غزه و منطقه را محکوم کنیم.

رژیم صهیونیستی تفاوتی بین مسلمان و غیر مسلمان نمی گذارد وی ادامه داد: در یک سال اخیر شاهد قتل و بی خانمانی و از بین بردن خانه ها و زیرساخت ها در غزه هستیم.

در یک سال اخیر تفاوتی بین مسلمان و مسیحی و مسجد و کلیسا از نظر رژیم صهیونیستی دیده نشده است و از این رو برای سازمان ملل و اتحادیه اروپا و کسانی که دم از دموکراسی می زنند، متاسفیم.


برچسب ها: نمایندگان - ادیان توحیدی - کلیسای سرکیس مقدس - نیروهای مسلح - تمامیت ارضی - برگزار - رژیم صهیونیستی
آخرین اخبار سرویس:

ادیان توحیدی از نیروهای مسلح ایران حمایت کردند

ادیان توحیدی از نیروهای مسلح ایران حمایت کردند