مطالب مرتبط:
فرهنگ دفاع مقدس سپری بازدارنده در مقابل آسیب های اجتماعی
جزییات مصرف 40 درصد بودجه مسئولیت اجتماعی شرکت های دولتی
انهدام 7 باند تهیه و توزیع مواد مخدر در قم
هفت باند تهیه و توزیع مواد مخدر در قم منهدم شد
انجام 4 ماموریت پلیسی در استان سمنان/83 کیلوگرم مواد مخدر کشف شد
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 2 آبان 1403 ساعت 07:552024-10-23اقتصادي

سر منشأ 80 درصد آسیب های اجتماعی اعتیاد به مواد مخدر است


معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری خراسان جنوبی از اجرای طرح مسرت در راستای کاهش آسیب های اجتماعی در استان خبر داد و گفت: عامل 80 درصد آسیب های اجتماعی، - سر منشأ 80 درصد آسیب های اجتماعی اعتیاد به مواد مخدر است بیرجند- معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری خراسان جنوبی از اجرای طرح مسرت در راستای کاهش آسیب های اجتماعی در استان خبر داد و گفت: عامل 80 درصد آسیب های اجتماعی، اعتیاد به مواد مخدر است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر و به نقل از روابط عمومی استانداری خراسان جنوبی، سید محمدرضا طالبی اظهار داشت: سرمنشأ 80 درصد آسیب های اجتماعی، اعتیاد به مواد مخدر است و اغلب سارقین و متکدیان مبتلا به اعتیاد هستند.

معاون سیاسی استاندار با اشاره به اینکه قیمت مواد مخدر سنتی بالا و قیمت مواد صنعتی پایین است، اظهار داشت: دشمن درصدد است با این اقدام، مردم با مصرف مواد مخدر صنعتی نسبت به خود، خانواده و جامعه بی اراده شوند لذا همه ما وظیفه داریم در این حوزه نهایت سعی و تلاش خود را برای نجات جان افراد داشته باشیم.

طالبی با بیان اینکه با کمک نیروهای نظامی و امنیتی با خرده فروشان و عوامل توزیع برخورد می شود، گفت: اعتیاد، سبب متلاشی شدن خانواده ها و افزایش طلاق شده است.


برچسب ها: آسیب های اجتماعی - اعتیاد به مواد مخدر - استانداری خراسان جنوبی - اجتماعی - مواد مخدر - کاهش آسیب های اجتماعی - خراسان جنوبی
آخرین اخبار سرویس:

سر منشأ 80 درصد آسیب های اجتماعی اعتیاد به مواد مخدر است

سر منشأ 80 درصد آسیب های اجتماعی اعتیاد به مواد مخدر است